Medlemsadministratör till Styrelseakademien Stockholm

Medlemsadministratör till Styrelseakademien Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Ta chansen att få arbeta i en utvecklande och spännande organisation där du erbjuds en självständig tjänst med mycket variation, kreativa uppgifter samt mycket kundkontakter.
Som medlemsadministratör kommer du att stötta övriga fyra medarbetare med administrativa uppgifter samt hjälpa de medlemmar som ringer in.
Välkommen till oss Du också.

Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


Om företaget
Styrelseakademien är en ideell och oberoende förening för styrelseledamöter och ägare. Vi samlar 7000 styrelseledamöter och ägare från norr till söder i våra 16 lokalföreningar.
Vi har skapat en mötesplats där alla som vill kan lära sig mer om bolagsstyrning och knyta värdefulla kontakter. Tillsammans professionaliserar vi styrelsearbetet i Sverige.


Arbetsuppgifter
Som medlemsadministratör kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter inom medlemshantering, ekonomi, utbildning/ event, webb samt övrig administration.

Du kommer bland annat ansvara för:

• Registrering av nya medlemmar och välkomstinformation.
• Avslut gällande medlemskap/ uppföljning.
• Registrera företagsmedlemskap i CRM samt felsökning.
• Svara på frågor angående medlemskap, försäkringar och inloggning.
• Statistik till Verksamhetschef kring medlemsantal, utträden, nya medlemmar mm.
• Lägga upp kampanjer, event, utbildningar i CRM (kopplas till hemsidan)

Vidare är du den som administrerar underlag för fakturering, uppdaterar kurser och event samt hanterar bildredigering, ”headers” och distribuerar nyhetsbrevet.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vi ser gärna att du kommer från servicebranschen. Ett krav är goda kunskaper i Excel.
Det är meriterande om du har en utbildning inom grafisk design eller media samt har erfarenhet av Microsoft Dynamics, APSIS eller EpiServer. Vidare har du goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift.

Som person är du serviceinriktad och strukturerad i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ge service i alla led, internt som externt.
Då du hanterar kundkontakter lägger vi även stor vikt vid din kommunikativa förmåga.

Vidare har du en trygg och stabil personlighet och har lätt för att samarbeta med andra. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt och ser till att leverera på utsatt tid.


Övrigt
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Linda Sandwall på KFX HR- partner, 070- 663 19 89 alternativt mailadress: linda.sandwall@kfx.se.
Tjänsten är tillsvidare och önskas tillsättas snarast.

Slutkandidater kommer att få genomgå personlighetstest, kompetenstest och bakgrundskontroll.

Välkommen med din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval, dock senast 5 juli 2020.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Andersson
060-15 46 00
Benitha Berg
060-15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060-15 46 00
Cecilia Romö

Johanna Fjäll Vedin
060 - 15 46 00
Johanna Fjäll Vedin
060- 15 46 00
Cecilia Romö
0706631989
Pernilla Wedin
070-399 18 19
Cecilia Romö
070-663 19 89
Cecilia Romö
0706631989

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Nord AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

Universitetsallén 8, Sundsvall
None

Postadress

Universitetsallén 8
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


1 november 2024