OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad administrativ stjärna som brinner för att hjälpa andra? Vill du arbeta i en meningsfull miljö där du gör skillnad för medlemmar inom den kreativa sektorn? För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill arbeta som medlemsrådgivare på 60%!
OM TJÄNSTEN
För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill arbeta som medlemsrådgivare/administratör på 60% med start så snart som möjligt. Du kommer att vara en del av vår kunds rådgivningsteam och hantera frågor som rör medlemskap, fakturor och uppdatering av kontaktuppgifter. Din roll blir avgörande för att säkerställa att vår kunds medlemmar får den information och det stöd de behöver.
Dina arbetstider kommer att vara 08:15-12:30 måndag - fredag och tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå till årsskiftet.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Besvara medlemsrelaterade frågor via telefon varje dag mellan 08.30-12.00.
* Hantera inkommande mejl rörande medlemskap och administrera uppdateringar av kontaktuppgifter.
* Stötta teamet med diverse administrativa uppgifter utanför telefontid. Du kommer alltid ha tillgång till backup vid mer komplexa frågor.
VI SÖKER DIG SOM
* Har gedigen erfarenhet av administrativt arbete och är skicklig på att organisera och strukturera ditt arbete.
* Är digitalt kompetent och har gärna erfarenhet av att arbeta i CRM-system.
* Kan uttrycka dig väl i både tal och skrift, på både svenska och engelska.
* Delar vår kunds fackliga värderingar och vill bidra till att stärka deras medlemmars rättigheter.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Strukturerad och noggrann
- Prestigelös
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231