OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, försäljning och kundservice. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
I samarbete med Din Bil Sverige AB söker vi en Medlemssupport/Koordinator till den nya kundklubben – Din Bil Kundklubb.
Arbetsbeskrivning
Som Medlemssupport/Koordinator inom Din Bil Sverige AB kommer du att vara med och utforma en ny roll med ansvar för medlemssupport till den nystartade kundklubben Din Bil Kundklubb. Medlemmarna är kunder hos samtliga märken som Din Bil representerar: Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA, Porsche och Volkswagen Transportbilar.
Vid uppstarten kommer du både påverka utformningen av kundklubbens medlemssupport och vara den som kommunicerar med medlemmarna via mail, chatt och telefon. Det kan vara frågor rörande allt ifrån generella medlemsfrågor, kring t.ex. poängsaldo och medlemsförmåner, till frågor om aktuella erbjudanden m.m.
Du kommer inledningsvis även att fungera som intern support, gällande frågor kring kundklubben och medlemsportalen. Det kan t.ex. vara frågor som endast kan hanteras centralt av kundklubbsansvariga, men även support till anställda som har frågor kring kundklubben och behöver stöd i sitt arbete.
I den andra delen av din roll kommer du att fungera som koordinator gentemot Din Bils anläggningar och arbeta tillsammans med den som är ansvarig projektledare för kundklubben. Rollen kan till att börja med innebära tillhandahållande av utbildningsmaterial och kom-igång-hjälp till personal/chefer på Din Bils anläggningar, för att efterhand utvecklas till att även koordinera marknadsföringsmaterial för lokal anpassning.
Vi ser gärna att du har ett intresse för och/eller grundläggande kunskaper om marknadsföring, digital kommunikation och sociala medier. Det är en fördel om har du erfarenhet av kundsupport eller någon typ av serviceyrke, men viktigare att du brinner för kundvård och att göra kunden nöjd.
Det finns utrymme att utveckla tjänsten ….
Vi söker dig som
- har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt.
- är serviceinriktad och uttrycker dig väl i tal och skrift (svenska/engelska)
- har intresse och erfarenhet av digital kommunikation och sociala medier.
- har grundläggande kunskaper i marknadsföring.
- är nyfiken, flexibel och prestigelös
- tar eget ansvar och tycker om att arbeta självständigt
- är strukturerad och noggrann
- har grundläggande kunskaper i Office-paketet.
Om bolaget
Din Bil Sverige representerar varumärkena Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Porsche och Volkswagen Transportbilar på de svenska storstadsmarknaderna. Din Bil är den största återförsäljaren i Sverige av Volkswagen-koncernens märken av personbilar och lätta transportbilar.
Individuell lönesättning tillämpas och tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar heltid under 6 månader med stor chans till förlängning. Kontoret är beläget i Hammarbysjöstad, Stockholm.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag 15 september 2019, så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten kontakta Carina Stjernström 0708-363336 carina.stjernstrom@amga.se