OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du arbeta i ett av världens snabbast växande medicintekniska företag med nordisk produktsupport inom diabetes?Dina arbetsuppgifter är att ansvara för rådgivning, instruktioner, ta hand om inkomna reklamationer samt informera om Medtronics produktsortiment.Kunderna består huvudsakligen av produktanvändare, deras anhöriga och sjukvårdspersonal men du kommer även att ge produktstöd till Medtronics nordiska organisation.Du har kontakt med kunderna främst via telefon och e-post.Du ansvarar också för administration.Din profil Du har erfarenhet från kundsupport eller call center.Eftersom kundsupporten ansvarar för support i Sverige, Norge samt internt i företaget är det ett krav att du talar svenska och norska flytande samt skriver och talar engelska flytande.Du har mycket god PC-vana och administrationsförmåga, erfarenhet från SAP är meriterande.Det är en fördel om du har erfarenhet från arbete inom sjukvården eller motsvarande.Som person är du serviceinriktad, kundorienterad och kvalitetsorienterad.I denna rekrytering samarbetar Medtronic med PharmaRelations.Ansökningar behandlas löpande.