OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Radisson Blu Hotel in Malmö is conveniently located 5 minutes’ walk from the city center. Every room in our Malmö hotel measures 43 square meters minimum, giving our guests the space to re-energize and make themselves at home. Our 229 comfortable, modern rooms are twice the size of an average standard hotel room.
Guests don't have to leave the hotel to enjoy an exceptional culinary experience. They can savor Swedish and international favorites in front of a roaring hearth in our restaurant Thott’s, which is nestled in one of Malmö’s oldest half-timbered houses. After dinner, they can let the evening unfold in style at our chic Lobby Bar.
Radisson Blu Hotel Malmö söker Meeting & Event Supervisor /värd.
Är du intresserad av att arbeta på ett spännande hotell i internationell miljö?
Vi söker nu en person till vår meeting & eventavdelning som kommer att spela en ytterst viktig roll i kontakten med våra gäster och som ser till att deras konferens/vistelse hos oss fungerar till 100% och säkrar att våra gäster kommer tillbaka till oss.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
Ansvarig för avdelningens drift.
Ansvarig för den praktiska dagliga tillämpningen och värdskap av konferensavdelningen
Ansvarar för kundnöjdhet av konferenserna
Se till att alla gäster har en trevlig upplevelse med en hög servicenivå
Se till att området är snyggt och presentabelt
Uppföljning och utveckling av rutiner
Inköp av konferensmaterial
Ansvarig för befintlig teknik och tekniska lösningar som kund efterfrågar
Koordinera M&E och F&B och distribuera daglig drift/veckovis drift
Nära samarbete med kollegor för att säkerställa att snabb service ges vid alla tillfällen
Vara resurs på rums- och konferensbokning vid behov.
Arbeta nära bokningsavdelningen gällande optimala lösningar för gästen gällande möbleringar/övriga önskemål
Ansvarig för bemanningen av värdar/möblerare.
Går på driftmöten och hålla i dessa, ansvarig för rapporter till dessa möten.
Vara behjälplig med förekommande administrativa uppgifter gällande M&E vid behov
Vara behjälplig med förekommande uppgifter på F&B Service vid behov
FÖLJANDE KRÄVS FÖR TJÄNSTEN
God teknisk kunskap och förståelse
Du motiveras av en pulserande och hektisk arbetsplats
Är flexibel för att hantera snabba förändringar och beslut
Flerårig erfarenhet från liknande tjänst
Erfarenhet av hotellbokningssystem är ett önskemål
Att vara en god organisatör, flexibel och öppen för förändringar
Att vara lojal, kreativ och noggrann med en hög kvalitetsmedvetenhet.
Att vara duktig på att samarbeta och samtidigt känna dig trygg i att ta egna beslut.
Att vara entusiastisk, lyhörd och ha en positiv serviceattityd.
God förmåga att kommunicera på både svenska och engelska, även i skrift.
DINA EGENSKAPER
Vi söker personer som har förmåga att skapa en god miljö och goda erfarenheter för både gäster och kollegor. Du har bra känsla för ordning och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du trivs med att arbeta i team och är motiverande och entusiastisk i en annars hektisk dag. Du är lösningsorienterad, flexibel och är inte rädd för att tänka annorlunda.
ANSÖKAN
• Frågor om tjänsten besvaras av Ann-Charlotte Trygg/Nicolas Suito
• Tjänsten går under F&B avdelningen och rapporterar till F&B manager.
• Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum
* Tillträde efter överenskommelse
• Tillsvidare heltidstjänst. 6 månaders provanställning.
Varmt välkommen med din ansökan!