Meeting Support, Meeting Services, IKEA AB

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny medarbetare till vår Meeting Support! Du kommer att i enlighet med IKEAs mötes- och resepolicy ? Meeting the IKEA WAY - arbeta med bokning av möten och gruppresor. I detta arbete ingår planering och administration av olika typer av möten, både i IKEAs gemensamma mötesrum och på externa anläggningar. Vi bokar även boende, transporter, lokaler, måltider samt aktiviteter i samband med mötet.

Du kommer också att vara värd på någon av IKEAs gemensamma mötesplatser. Vilket innebär att du möter våra uppdragsgivare inom IKEA face to face. Din roll kommer att vara att ansvara för support och administration. Du agerar även support vid virtuella möten.

Är detta rätt utmaning för dig?
Vi söker dig som brinner för service och för att arbeta med människor. Du har utbildning inom mötes- och resebranschen eller motsvarande arbetslivserfarenhet på minst 3-5 år. Du har erfarenhet av bokningssystem och goda kunskaper i Microsoft Office. Då vi har daglig kontakt med både IKEA kollegor och externa samarbetspartners är din kommunikativa förmåga av stor betydelse. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Som person är du flexibel, noggrann, strukturerad och har förmågan att planera ditt arbete inom givna tidsramar. Du har ett serviceinriktat och kundfokuserat synsätt och kan skapa goda relationer samtidigt som du kan hantera plötsliga förändringar som kan uppstå under en arbetsdag. Det är viktigt att du trivs i en miljö där vi arbetar tillsammans. Du har förmågan att se vår roll i ett helhetsperspektiv och verkar för att stödja dina kollegor med dina kunskaper. Du arbetar kostnadsmedvetet och har en stark vilja att aktivt bidra till att utveckla arbetet inom din funktion.

För oss på IKEA är det alltid viktigt att du delar våra värderingar. Det innebär att du, precis som vi, alltid är på väg framåt och vill hitta nya kostnadseffektiva lösningar. Du uppskattar enkelhet och är samtidigt både ödmjuk och viljestark.

IKEA ERBJUDER dig möjlighet att arbeta i ett växande företag med en bärande affärsidé. Du får möjlighet att vidareutveckla dina yrkeskunskaper i ditt dagliga arbete, och att arbeta i en miljö där människan och gemenskapen är centrala värden.

Urval sker löpande och rekryteringen stängs när vi har hittat rätt kandidat. Därför uppmanar vi dig att ta chansen att söka redan idag. Tillsättning av tjänsten kommer att ske så snart som möjligt.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Har du frågor om tjänsten kontaktar du Frida Mårtensson frida.martensson4@ikea.com . För övriga frågor som rör rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta vårt HR Service Centre +46 (0) 476-58 75 00.

Om du vill vara en del av något stort, kan detta vara rätt utmaning för just dig. Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Generalist Hanna Gerdsdorff
060-6089052
Avdelningschef Sanna Söderberg
060-6089089
Funktionschef Liv Bengtsson
060-6089056
Restaurangchef Niklas Jonsson
060-6089058
Rekrytering HRSC
0476-587500
HR-chef Christina Mörtsjö
060-6089052
Säljchef Roy Kranenbarg
060-6089140
HR Generalist Hanna Gerdsdorff
060-6089062
Hanna Gerdsdorff
060-6089062
Human Resource

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IKEA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 juli 2016

Besöksadress

IKEAGATAN 1
ÄLMHULT

Postadress

None
ÄLMHULT, 34381

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024