Meetings Management Specialist

Meetings Management Specialist

Arbetsbeskrivning

Har du siktet inställt på en framgångsrik karriär som event och mötesspecialist för vårdpersonal? Trivs du med att koordinera event och möten? Har du dessutom erfarenhet att leda projekt och arbeta i en säljande miljö? Då kan det vara dig vi söker!

Detta kommer innebära en unik möjlighet till att kunna påverka rollen samt skapa nya kontakter inom vården. Vi söker två personer för konsultuppdrag på 6 månader med god chans till förlängning.

Om tjänsten
Tjänsten som Meetings Management Specialist är ett konsultuppdrag på ett år med start omgående. Du kommer att vara stationerad på kontoret i Solna. Du kommer ingå i ett dedikerat och sammansvetsat nordiskt gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb. Tjänsten är på heltid med månadslön.

I din roll som Meetings Management Specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Koordinera möten & event kopplat till hälso- och sjukvårdspersonal, lokalkontrakt, reselogistik, budgethantering
• Ansvara för att alla evenemang utförs i enlighet med företagets policys och lagstadgade krav
• Utveckla och upprätthålla starka relationer externt och internt
• Samarbeta med andra experter inklusive affärspartner för Meetings Management och andra aktörer för att söka rådgivning
• Agera som rådgivare för avtalshantering för vårdgivare
• Ansvara för att svara på frågor som rör möteshantering och fakturor

Om dig
Vi söker dig som har 1–2 års erfarenhet av försäljning/marknadsföring eller har erfarenhet av en kundorienterad tjänst. Vi ser gärna att du har en god kommunikationsförmåga och trivs med att leda team och projekt. Vidare har du ett självständigt och initiativrikt tillvägagångsätt och strävar efter att effektivisera samt förbättra arbetsprocessen inom bolaget.

Viktigt för tjänsten är:
• 1–2 års erfarenhet inom sälj/marknadsföring
• Tidigare erfarenhet av att leda mindre till medelstora projekt
• Ekonomi alternativt teknisk utbildning eller liknande på högskolenivå
• Flytande engelska samt något nordiskt språk (svenska, danska, norska) i tal och skrift

Om Bristol Myers Squibb
Bristol Myers Squibb är ett globalt biopharmaföretag som kombinerar räckvidden och resurserna hos ett större läkemedelsföretag med entreprenörsandan och smidigheten hos ett bioteknikföretag. Vi arbetar varje dag för att leverera innovativa läkemedel till patienter med allvarliga sjukdomar inom onkologi, kardiovaskulära sjukdomar, immunologi och fibros. De senaste åren har vi kunnat tillhandahålla flera nya läkemedel till patienter med stora medicinska behov.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Fanny Sandegren via fanny.sandegren@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord: Koordinering, Försäljning, Projektledare, Vårdpersonal, Möte, Event, Evenemang, Projekt

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Project Administrator at the Ukrainian Institute in Sweden

26 november 2024

26 november 2024

Evenemangskoordinator, vikariat

Evenemangskoordinator, vikariat

22 november 2024