Merchandise uppdrag för Philip Morris STRÖMSTAD

Arbetsbeskrivning

Om Philip Morris

Bolaget Philip Morris är ett anrikt, globalt, väletablerat tobaksbolag med många års erfarenhet inom sitt segment (tobak). De är innovativa och nytänkande med mål om en rökfri framtid och att nå nyfikna vuxna rökare som söker ett alternativ till cigaretter.

Dina arbetsuppgifter

Din roll är viktig för bolaget då din uppgift kommer att vara central för kundupplevelsen i butikerna där Philip Morris har sina produkter. I uppdraget kommer du åka runt till butiker och se över deras sortiment. Du kommer att vara ansvarig för att fylla på varor och se till att produkterna de har är enligt Philip Morris standard.

Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare runt om i Strömstad, Nordby och Charlottenberg. Du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med butikerna och se till att merchendise-guiden följs.

Arbetspassen är tänkta att ligga på vardagar, måndag-onsdag, 8 timmar om dagen. Varje butiksbesök beräknar vi tar ca 1,5-2 timmar.

Vi erbjuder dig

- Produktkännedom

- Guidning och stöttning i uppdraget

- Möjligheten att jobba med Nordens största retail byrå för ett av världens största och mest kända varumärken

Personliga egenskaper

- Du tycker om mötet med människor och är serviceinriktad

- Du är noggrann och har ett öga för detaljer

- Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande.

- Du tycker om att jobba och du kan samspela med kollegor

Bakgrund

- Du har tidigare jobbat med service/ event/ lager/ merchendise

- Du har B körkort och trivs med att köra bil korta och långa sträckor

Övrigt

Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group och utföra arbetet åt kunden, Philip Morris.

B-körkort är ett krav

20+ är ett krav

Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en deltids tjänst med projektuppdrag på 4 veckor med starta omgående. För rätt person finns chans till förlängning inom företaget.

Frågor (ej ansökan) skickas till Lovisa Tengner på: Tengner @nordicretailgroup.com.

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

På Nordic Retail Group har vi ett arbetsklimat som är kreativt och energiskt och vi är alltid ivriga att göra det lilla extra för att lyckas. Vi har verkligen passion för människor och det är därför det är viktigt för oss att erbjuda den mest säkra, inkluderande och inspirerande arbetsplatsen vi kan för våra fantastiska medarbetare.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/) för mer information

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Liknande jobb


Produktambassadör

Produktambassadör

25 november 2024

23 november 2024

23 november 2024

22 november 2024