Merchant Implementation Manager

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av implementationer och är van att ta en ledande roll? Är du tekniskt intresserad och trivs att arbeta affärsnära mot externa intressenter? Nu förstärker Paynova sitt team i Stockholm och söker efter en Merchant Implementation Manager som kommer att leda implementationer för några av nordens största online-handlare. Detta är en ny roll där du får stor möjlighet att sätta din egen prägel.


KOMMER VI ATT PASSA DIG?

Paynova erbjuder en av Nordens mest kompletta infrastrukturer för konsumentkrediter genom faktura och delbetalning samt processing av kort- och direktbanksbetalningar. Deras betallösningar används av kunder som SJ, Mio, King.com, Systembolaget och Arlanda Express. Paynova är ett av Finansinspektionen godkänt betalningsinstitut och är noterat på NGM Equity sedan februari 2004.

Paynova är ett entreprenörsdrivet produktföretag med en platt organisation och öppet klimat där den enskilde medarbetaren får ta stort eget ansvar. Som medarbetare uppmuntras du att komma med idéer och det finns goda möjligheter för personlig utveckling med hänsyn till intresse och drivkrafter. Här får du möjlighet att arbeta med drivna personer och vara med på företagets tillväxtresa! Paynova har sitt kontor i Münchenbryggeriet på Södermalm.


DIN VARDAG

Som Merchant Implementation Manager kommer du att projektleda integrationer och implementation av Paynovas lösningar hos både befintliga och nya kunder ur ett tekniskt såväl som affärsutvecklande perspektiv. Du kommer arbeta med parallella projekt med olika intensitet och omfattning vilket betyder att du kan se fram emot ett varierande arbete. I rollen kommer du ha ett tätt samarbete med sälj, support- och utvecklingsteamen internt. Andra inslag i rollen kan vara:

• Inta roll som teknisk presale och föra den tekniska dialogen med kund

• Agera expert och rådgivare till kunder kring konsumentupplevelse och betalinfrastruktur

• Agera kravställare mot Paynovas produktledning för utveckling av integrationer och ny funktionalitet

• Löpande kontakt med plattformsleverantörer och samarbetspartners


VEM ÄR DU?

Du har 2-3 års erfarenhet av implementationsarbete. Du är van att inta en ledande roll och har erfarenhet av att arbeta gentemot externa intressenter. Det kombinerar du med en teknisk utbildning eller motsvarande tekniska förståelse inhämtad genom arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har kunskap gällande Rest API, Json och XML.

För att lyckas i rollen behöver du vara relationsskapande och kommunikativ med god förmåga att bygga nätverk. Dessutom är du ödmjuk och vågar fråga dig fram, du ser nyttan med gott samarbete såväl internt som externt. Du har ett stort intresse för teknik och ser dig själv som kreativ -- du kan hitta nya lösningar och belysa problem. Eftersom du kommer arbeta med parallella projekt är det viktigt att du har ett strukturerat förhållningssätt samtidigt som du har en förmåga att kunna pendla mellan helhet och detaljer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathias Linarfve

Malin Reisner

Malin Reisner

johanna nybom

Rebecca Levy

Jon Persson

Linda Mukka

Olivia Rehn

Catarina Andersson

Mathias G

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 juni 2016

Besöksadress

Sveavägen 13, 1 tr, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 13, 1 tr
Stockholm, 11157

Liknande jobb


27 november 2024

IT-Chef till Mondi Dynäs

IT-Chef till Mondi Dynäs

27 november 2024

IT Manager to Samsung

IT Manager to Samsung

26 november 2024

25 november 2024