Merchant Support PSP söker Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. Läs mer om oss på career.payexgroup.com (https://career.payexgroup.com/).

På Customer Management jobbar vi dagligen för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera Swedbank Pays tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvara samtal och mejl..

Inom Customer Management slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Team Merchant Support PSP består av 7 medarbetare. Som Support Specialist hos oss kommer du i huvudsak att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl. I arbetet ingår det vissa administrativa uppgifter.

Vi letar efter dig som älskar att jobba med kunden i fokus och ständigt strävar efter att ge den bästa servicen till våra kunder. Eftersom vi möter våra kunder dagligen behöver du ha stor social kompetens och vara duktig på att kommunicera i både tal och skrift.

Vi tycker att det är viktigt att du är driven, ansvarsfull och strukturerad och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av Swedbank Pay.

Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
- Goda språkkunskaper i Engelska både tal och skrift. Det är också en fördel om du behärskar våra övriga nordiska språk (främst norska och danska)
- Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett sammansvetsat team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö på vårt kontor i Visby.

Vill du bli vår Support Specialist ? Skicka din ansökan redan idag! Vi söker nu en stjärna till ett vikariat på 1 år med start 22-09-01

Sista ansökningsdag är 2022-07-17 Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor gällande tjänsten kontakta Anette Bevacqua, Head of Merchant Support PSP, på 0738-20 84 16.

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 73 04 42 168
SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106

Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

PayEx Ledger & Factoring är namnet på vårt erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. 

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Liknande jobb


Office Manager till spelbolag i Stockholm

Office Manager till spelbolag i Stockholm

20 september 2024

Lokalansvarig

Lokalansvarig

18 september 2024

17 september 2024

16 september 2024