Merchant Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Merchant Support Specialist

Är du en stjärna på service och support? Har du tidigare kunskaper inom Service och IT Support samt är kommunikativ och pedagogisk när det kommer till att förklara lösningar på problem? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Läs mer och sök redan idag då behovet är omgående.

Om företaget:

Avarda är ett ungt företag inom TF Bank och är ett innovativt företag specialiserat på modern e-handel. Vi erbjuder våra kunder banbrytande betalningslösningar och hjälper dem att anpassa sig till modernt konsumentbeteende och en digital framtid. Vår lösning är inte ”one size fits all” utan vi vill anpassa våra tjänster utifrån varje handlares unika behov. Vi strävar alltid efter att våra handlare ska stärka sitt eget varumärke genom hela köpresan. Våra kunder sträcker sig från detaljhandelsvarumärken som Boozt.com, Bubbleroom till stora B2C/B2B-företag och viktiga aktörer inom konstruktion, tillverkning mm.

Avardas resa har bara börjat. Vill du vara med? Vi växer och ska nu bygga upp en avdelning på vårt centralt belägna kontor i Stockholm för att klara våra ökade volymer och de höga servicekraven som e-handlare ställer mot oss. Vi behöver förstärka vårt Merchant Support Specialist-team med två drivna medarbetare.

Om rollen:

Som Merchant Support Specialist kommer du ge våra e-handlare snabb, personlig och hög kvalité service genom möten, telefon och mail. Tillsammans i teamet skapar vi långvariga och nära relationer med våra e-handlare genom att ge dem service i världsklass. Vi strävar alltid efter att överträffa våra e-handlares förväntningar och vi värdesätter högt starkt bidrag till kreativa idéer som kan förbättra våra processer och därmed Avarda i sin helhet.

Du jobbar i ett team av medarbetare som har hög social kompetens, stort lösningsfokus samt har en ambition av ständigt hög service. Vi erbjuder dig en arbetsplats med kompetenta och ambitiösa kollegor.

Arbetsuppgifter:

·      Administrera och registrera nya e-handlare

·      Besvara och hantera frågor från e-handlare

·      Felsökning, problemlösning och uppföljning

·      Upprätthålla hög servicenivå

·      Bidra med förslag till hur vi förbättrar och utvecklar våra processer

·      Testa, förstå och utbilda handlare inom nya funktionaliteter inom våra betaltjänster

Vi söker dig som:

·      Har en slutförd gymnasieexamen

·      Har minst 1 års aktuell erfarenhet inom IT-Support alternativt inom Servicefunktioner

·      Telefon-, e-post- och datorvana samt tekniskt kunnig

·      Affärsmässig och lösningsorienterad

·      Högt driv, självgående och social

·      Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi erbjuder:

Vi har höga ambitioner, men ännu viktigare, vi har väldigt roligt tillsammans. Vår arbetskultur är modern, vilket innebär att vi strävar efter arbetserfarenheter baserade på nyfikenhet, vilja att lära sig nya saker, tillit och passion.

Förmånerna inkluderar:

·      Flexibla arbetstider

·      Distansarbete

·      Hälsoförsäkring

·      Konkurrenskraftiga löner och tjänstepension ITP

·      Friskvårdsbidrag

Som person är du flexibel och stresstålig – Du uppskattar ett högt tempo och har förmåga att prioritera bland olika uppgifter och deadlines. Du är driven av att leverera resultat. Du är en mästare på att kommunicera och säkerställa en högt förtroende bland våra kunder. Utöver stimulerande arbetsuppgifter och möjligheten att utvecklas i din roll erbjuder vi dig en roll hos ett välmående och snabbt växande företag. Är du prestigelös med ett positivt sinnelag så är detta arbetsplatsen för dig! Låter det intressant, vill du vara med på vår resa? Välkommen med din ansökan!




För mer information kontakta marcus.nordqvist@talangjagarna.se

Om vi inte har kontaktat dig inom två veckor efter att du har skickat in din ansökan har vi valt att gå vidare med andra kandidater för denna tjänst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talangjägarna
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 30 december 2022

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024