Meriterande sommarjobb + deltid inom kundhantering till Göteborg!

Meriterande sommarjobb + deltid inom kundhantering till Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du student och söker efter ett utvecklande extrajobb? Trivs du samtidigt i en roll med mycket kundkontakt? Vi letar nu efter studenter som kommer arbeta med att hantera kunder i telefon samt guida medarbetare i deras utförande av arbete. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Uppdraget passar dig som studerar och vill kombinera dina studier med ett meriterande extrajobb under studietiden samt arbeta mer sammanhängande under sommaren.

Arbetstiderna är 8:00-16:30 och du förväntas vara tillgänglig 2 dagar i veckan under terminerna samt vara tillgänglig på heltid under sommaren.
Hur schemat är förlagt kan sedan komma att variera och du måste klara av att kombinera arbetet med dina studier. Du förväntas också kunna ställa upp med kort varsel för att täcka behov vid exempelvis sjukdom.

Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb som kommer att ge dig erfarenheter som du kan ta med dig hela livet
- En rolig och utvecklande arbetsmiljö med trevliga kollegor i fräscha lokaler

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Bistå med support via framför allt telefon men även via chatt och mail
* Bevaka pågående ärenden
* Förmedla information och logga allt i det centrala ärendesystemet
* Tidsboka besök med kunder
* Återkoppla kunder med information


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar minst 50% på en eftergymnasial utbildning och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Är tillgänglig två dagar i veckan under kommande terminer och för heltidsarbete under sommaren
- Har tidigare erfarenhet av service där du har bemött kunder, exempelvis inom kundtjänst
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Goda erfarenheter och kunskaper från arbete med kundtjänst sedan tidigare, samt goda datakunskaper och en fallenhet för att lära dig nya system.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Nätverkande
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2024
  • Ansök senast: 15 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024