OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du viss erfarenhet från ett yrke inom service, administration och kundtjänst? Vad sägs om att få in en fot i bankvärlden genom ett meningsfullt sommaruppdrag som kommer ge dig massor med värdefull erfarenhet? Läs gärna vidare för att se om detta är något för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter flera administrativt skickliga personer för en intressant tjänst till Swedbank. Denna tjänst har sin placering på deras kontor i Piteå. Innan tillträde kommer UC och belastningsregister att kontrolleras, eftersom det rör sig om en tjänst på bank.
Dina arbetsuppgifter
Det allra viktigaste för denna tjänst är ditt driv och mindset. Att du helt enkelt är nyfiken på tjänsten och bankvärldens i stort. Oavsett hur lite eller mycket erfarenhet du har kommer du vid start av tjänsten att genomgå en internutbildning, så att du kommer in i arbetet så bra som möjligt.
Arbetsuppgifterna kommer främst vara av administrativ karaktär och vara kopplade till bankens arbete inom AML (Anti Money Laundering). Bland annat så kommer du arbeta med att uppdatera och administrera Swedbanks kunddatabaser. Även andra uppgifter förekommer som exempelvis kundkontakt via telefon och mail. Du kommer märka att arbetsuppgifterna snabbt kan skifta område, det är därmed viktigt att du är bekväm med att hålla många bollar i luften samtidigt och att jobba mot deadlines.
Dina egenskaper
Din tidigare arbetslivserfarenhet kan variera vad gäller uppgifter och längd. Det absolut viktigaste är din nyfikenhet och vilja att lära sig. Ett intresse för ekonomi kommer självklart också vara till en stor fördel samt ett generellt intresse för bank och finans. Att ta dig an uppgifter självständigt eller i grupp spelar ingen roll, du klarar båda delar lika bra. Vidare ser vi att du sköter dina uppgifter med noggrannhet och engagemang. Till sist tror vi att du bidrar med ett inspirerande driv och energi till arbetsplatsen.
Ta nu chansen att söka en meriterande tjänst! Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasial examen (gärna inom ekonomi eller samhälle)
Tidigare arbetslivserfarenhet från service, administration eller kundtjänst
Lätt för att utrycka dig på svenska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-08-31 med chans till förlängning. Tillträde 2021-06-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32351 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.