OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att ta helhetsansvar och drivs att lösa problem? Har du erfarenhet av supportjobb och goda IT-kunskaper? Är du självständig och trivs med att ge högklassig service? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en kommunikativ person till en utvecklande supportroll i en spännande organisation med goda karriärmöjligheter. Organisationen sitter i fina lokaler i centrala Göteborg.
I denna utmanade roll kommer du med din positiva lösningsorienterade anda vara den alla användare i myndigheten kontaktar när de behöver hjälp med ett IT-inriktat problem. Du kommer att agera som en single point of contact (SPOC) och ta emot, lösa problem och/eller skicka vidare problemen till relevant supportgrupp. Du kommer att få hantera många olika yrkesgrupper och personer och komma i kontakt med många olika system, applikationer och produkter vilket gör att denna tjänst passar dig som är såväl social som nyfiken. Tillsammans med dina 14 kollegor i servicedesken kommer du att förgylla vardagen för myndighetens alla anställda samtidigt som du utvecklar dina IT-kunskaper och din servicekänsla.
Vi tror att du drivs av att lära dig mycket nytt och på ett självständigt arbetssätt hantera ärenden från A till Ö. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasieutbildning med inriktning på IT
- Något års erfarenhet av supportarbete
- God kommunikationsförmåga
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 8828 i ämnesraden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
8828
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se