Mersäljande orderadministratör med driv sökes till kund i Bromma

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
Till vår kund, en världsledande IT-distributör belägen i Bromma, söker vi dig som vill starta på ett uppdrag som administrativ säljare. Du kommer tillsammans med dina kollegor, ett varmt och välkomnande team på ca 15 personer, att arbeta med de senaste produkterna på marknaden. Arbetet består av inkommande samtal med orderregistrering som huvudsaklig uppgift.

Vår kund ser ett långsiktigt behov i denna tjänst varpå möjligheten till en direktanställning kan komma att bli möjlig längre fram. Företaget välkomnar ett aktivt nätverkande och erbjuder möjligheter till utveckling för den ambitiöse. Arbetstider är
kl. 08:30-17 inkl. en timmes lunch. 37,5 timmars arbetstidsmått per vecka.


Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap då du tar hand om inkommande samtal. Du har förmågan att lyssna in kundens behov för att kunna arbeta merförsäljande, genom att ställa rätt typ av frågor under befintligt samtal. Därav krävs att du är lyhörd, genuint nyfiken och intresserad av kundens potentiella behov och kan anpassa samtalen efter kunden.

Eget ansvar, stor noggrannhet och god prioriteringsförmåga är viktigt. Att du är van vid och drivs av att arbeta i ett högt tempo är ett krav, liksom erfarenhet av orderhantering. Intresse för IT-produkter är starkt meriterande, tidigare kundservicevana en fördel. Företaget arbetar i ett eget orderhanteringssystem och du får utbildning däri. God systemvana är dock ett krav. Du kommer att föra en maildialog med Backoffice-avdelningen som sitter i annan del av Europa, varpå du har goda engelskkunskaper i tal och skrift.


Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.



Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta Eva Dahlgren på telefonnummer 08-736 28 41. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 26 maj 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024