Microsoft-kundtjänst till Grekland

Microsoft-kundtjänst till Grekland

Arbetsbeskrivning

För kunds räkningar rekryterar vi till världens största outsourcing företag. Bolaget du kommer representera är Microsoft.
Dina arbetsuppgifter:
Beroende på vilket team du ansluter dig till, varierar ansvarsområdena:
Identifiera kundernas behov och ge lämpliga lösningar, inklusive försäljning
Vägleda kunder med problem relaterade till faktureringar, hantera transaktioner och ge lösningar till kundernas förfrågningar i tid
Hjälpa kunder att lägga en beställning och relaterade problem
Svara på kundernas förfrågningar och felsök eller eskalera tekniska problem och hjälpa kunder med kontoproblem
Följa vanliga diagnostiska procedurer med tonvikt på att hantera de vanligaste frågorna så effektivt som möjligt
Förvandla varje kund till en nöjd kund!
Dela idéer och lösningar med dina kollegor!
Njuta av din tid i Grekland!



Vad du tar med dig:
Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska
Goda kunskaper i engelska (B2+)
Erfarenhet av försäljning inom konsumentprodukter och tjänster är en merit
Tekniska kunskaper för att felsöka kundproblem
Avancerade kunskaper om internetforskning
En empatisk person med en kommunikationsförmåga som matchar.
En positiv och äventyrlig attityd
En svamp som är villig att insupa all kunskap och erfarenhet vi erbjuder



Vad vi erbjuder:
Omfattande flyttpaket (Gratis för för flygbiljetter och boende tills du är redo att hyra ditt första hem i Grekland)
Hjälp med pappersarbetet, till exempel skatte- och sjukförsäkringsnummer samt att öppna ett grekiskt bankkonto.
Konkurrenskraftig månadslön + 2 extra löner per år
Hälsoförmåner – Extra privata hälsoförmåner utöver den vanliga allmänna försäkringen
Många andra förmåner och rabatter
Fullt avlönad utbildning av certifierade instruktörer
En karriärväg inom ett företag med mer än 12 000 anställda
Särskilda evenemang samt gemenskapsinitiativ
Gratis språkkurser online i grekiska
Toppmoderna lokaler som ger en fantastisk arbetsmiljö med avkopplande rastplatser
Möjligheten att arbeta för ett Great Place to Work-certifierat företag



Vad du kommer att njuta av i Grekland:
Fantastiska landskap
Milt medelhavsklimat
Sol under de flesta dagarna på året
Unika kulturupplevelser
Utsökt mat
Rik klassisk och antik historia
Kombinationen av berg och hav
Spännande nattliv
Gästfrihet och tillgänglighet
Låga levnadskostnader



Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren

Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren

Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com

Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2023

Besöksadress

Aröds industriväg 66
GÖTEBORG

Postadress

Masthuggstorget 3
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024