OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som orderhanterare är din huvudsakliga uppgift att sköta företagets inkommande order. Du tar emot alla order per mail eller telefon och är sedan ansvarig för att registrera order. Att sköta korrespondensen gentemot kund är också en vanligt förekommande del i ditt arbete
I rollen som orderhanterare ingår du i ett team om 4 personer. Stämningen på arbetsplatsen är god och genomsyras av respekt samt ödmjukhet. Alla hjälps åt och backar upp där det behövs. Arbetstiderna är 08.00-17.00.
Profil:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet inom orderhantering
• Erfarenhet inom kundtjänst, administration
• Tidigare kunskaper inom fakturering och/eller transportbokningar (meriterande)
• Erfarenhet av affärssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
För att lyckas i rollen är du en flexibel person som har förmågan att hugga i där det behövs och med glädje ställer upp för dina kollegor. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och beskrivs som en hjälpsam person. Vi tror även att du trivs med kundkontakt och gör ditt yttersta för att leverera god service till både kunder och kollegor. Du ser tjusningen i att lösa problem och har en välutvecklad problemlösningsförmåga. Tack vare ditt logiska tankesätt har du dessutom lätt för att lära. Vidare arbetar du strukturerat och utför dina arbetsuppgifter med största noggrannhet.