OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Visstid – semestervikariat under tiden maj-aug*
Arbetet förväntas starta i maj månad med upplärning på aktuell bil + rutt och förväntas pågå till slutet av augusti.
Heltid - vardagar dagtid och utgår från Borlänge, men kan även innebära arbete under helgdagar.
Arbetsuppgifter
Chaufför sidlastare och/eller baklastare för tömning av hushållsavfall. Arbetet kan innebära att jobba ensam såväl som i grupp.
Kvalifikationer
C-körkort
YKB
digitalt färdskrivarkort
CE- körkort, kran upp till 18 t/m samt ADR, är det meriterande men inget krav.
Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet då du som konsult är vår ambassadör ute hos kund.
Som person är du:
ansvarstagande
positiv
flexibel
noggrann
kvalitets- och servicemedveten
Du är van att arbeta både självständigt och i team. Du bidrar till att ge god service och lösa uppgiften på bästa sätt för kunden.
Om oss
Vi är en bemanningskoncern mot transport & logistik som erbjuder kompetent och engagerad personal, både för akuta insatser och långtidslösningar. Vårt fokus är alltid att erbjuda trygga och flexibla lösningar till kunderna och samtidigt trygg och flexibel anställning för våra anställda. Vi finns på flertalet orter i Dalarnas, Gävleborgs och Kronobergs län med huvudkontor i Borlänge.
Övrigt
Vid eventuella frågor kontakta Kristin Andersson på:
e-post: kristin@akeritjanster.se eller telefon: 0243-501752
*Efter sommaren så finns det stor möjlighet till fortsatt heltidsanställning hos oss på MP Åkeritjänster, men du får ihop timmarna hos en eller flera av våra kunder. En anställning hos oss blir aldrig långtråkig, vi har kunder inom många segment i transportsektorn. Vill man köra samma körning varje dag så försöker vi lösa det. Arbetet innebär mycket kundkontakt och du behöver även vara van vid att tidvis arbeta i ett högt tempo. Har du hög arbetsmoral och gillar personlig utveckling samt viljan att bli en chaufför med bred erfarenhet, då kommer du att trivas hos oss!
Vi ser fram emot din ansökan!