OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med visionen att utveckla morgondagens innovativa tjänster inom e-handel är Addimotion det första bolaget i världen att leverera molntjänster som följer hela den digitala kundleveransprocessen. Vi brinner för att leverera service i världsklass och alltid vara steget före. Innan dagen är slut har över 2 miljoner kundleveranser hanterats av våra proaktiva tjänster – Kanske är din en av dem?
Vi är ett ungt och ambitiöst bolag som är i en expansiv fas då allt fler e-handlare ser möjligheten att lösa ett behov. Idag är vi ett team på 13 personer både inom utveckling och Customer Support. Vi fortsätter nu vår expansionsresa och letar efter vår nya Customer Success Agent som vill vara med att revolutionera e-handeln. Är du den vi söker?
Vad innebär tjänsten?
Vi erbjuder en spännande och utmanande roll inom Customer Success där du är en central del av vårt team (säg hej till dina framtida kollegor på vår LinkedIn 👋). Du kommer framför allt att få arbeta med våra kunder och säkerställande av att de får ut maximalt av våra tjänster genom proaktiv support och kommunikation, workshops, dokumentation och delta i utveckling av våra framtida tjänster. Vi arbetar i nära samarbete med våra kunder och internt med våra utvecklare utifrån olika kundbehov.
I rollen som Customer Success Agent kommer du bland annat att få…
… utveckla våra kunder och deras dagliga verksamhet.
… driva förbättringar och hålla workshops.
… följa upp den dagliga funktionen av våra molntjänster.
… hantera inkommande kundärenden.
… support och guidning för kunder och deras användare.
… teknisk support, rapportering och felsökning i våra tjänster.
… skapa och uppdatera informationsmaterial till våra kunder.
Vem är du?
Självklart drivs vi av att hitta rätt talanger till vårt team men vi älskar också personlighet! Vi brinner för det vi gör och söker någon som är lika galen, i morgondagens e-handel, logistiska utmaningar och förstklassig kundservice, som vi är. Framförallt ser vi att du drivs av en stark vilja att göra nytta, skillnad och bidra till att vi i framtiden kan se bättre, smartare och hållbarare kundleveranser.
Vi söker en serviceinriktad, social “team player” och ansvarsfull men kul kollega. Vidare ser vi att du är duktig på att hantera människor och har en förmåga att bibehålla lugnet och leverera ett professionellt bemötande i alla situationer.
För att lyckas i rollen ser vi även att det är viktigt att du…
… har någon tidigare erfarenhet av kundservice.
… uppskattar att hålla en daglig kundkontakt.
… har ett intresse för att arbeta i tekniskt avancerade tjänster.
… är lösningsorienterad och gillar utmaningar.
… kan kommunicera såväl skriftligt som muntligt på flera språk och har ett pedagogiskt sätt att framföra information.
… har förmågan att arbeta under press med många uppgifter parallellt.
… bidrar till ordning, du är noggrann, ansvarstagande och engagerad i ditt arbete.
… talar och skriver flytande svenska och engelska.
… ser arbetet och tjänsten som något långsiktigt då det tar ett tag att bli en
fullfjädrad stjärna inom Customer Success hos oss.
Vår huvudpartner är Microsoft och vi ser därför det som meriterande om du har goda kunskaper i deras verktyg som t.ex. Excel, Powerpoint, Teams, DevOps, etc. Meriterande är även om du har kunskap inom e-handel, logistik och IT.
Vad erbjuder vi dig?
Addimotion är inte bara en arbetsplats utan en miljö för en personlig resa, där vi tillsammans tar oss mot nya höjder. Vi arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före. För att skaka om och förnya e-handeln kommer vi att kämpa hårt tillsammans, men också dela många fina möten, skratt, minnen och framgångar. Framför allt kommer vi att lära oss enormt mycket, varje dag och för varje kundleverans.
Hos oss är det högt i tak med en kultur som präglas av starkt engagemang, nyskapande, öppenhet och transparens. Vi lägger stor vikt vid personlig utveckling och ett varmt arbetsklimat.
Nyfiken? Sök direkt till work@addimotion.com. Ange ”Customer Success Agent” i ämnesraden på din ansökan. Vi rekryterar löpande till våra tjänster och kommer att hantera ansökningar efterhand som de kommer in. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Vid frågor kontakta gärna oss genom att skriva "FRÅGA" i ämnesraden.
Placering: Vårt kontor i Lund vid Nova
Startdatum: Omgående eller efter överenskommelse
Omfattning: Heltid tillsvidareanställning och övertid förekommer
Arbetstider: Vår Support har öppet mellan 08.00-17.00
Ersättning: Fast månadslön, friskvårdsbidrag, kul arbetsuppgifter och kollegor
Vem är vi?
Addimotion är ett unikt bolag med innovativa molntjänster som gör det möjligt för samtliga aktörer inom e-handel att övervaka alla sina kundleveranser från order till leverans. Vi skapar innovativa tjänster för våra kunder och användare. Våra kunder kan bland annat spåra alla sina kundleveranser i realtid, hantera förseningar och störningar omedelbart, skicka meddelanden till sina slutkunder samt vidta åtgärder innan slutkunden ens insett att ett problem har inträffat – allt i samma tjänst. Aktörer inom e-handel som använder våra tjänster har bland annat minskat paketförlusterna i leveransprocessen samt förbättrat sin kundservice och svarstid. Vårt fokus är att proaktivt lösa våra kunders behov genom förstklassiga tjänster för deras försändelser under hela kundleveransen. Vi är just nu i en expansiv fas och letar efter fler talanger som vill växa tillsammans med oss!