OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MiniFinder är ett snabbväxande företag inom IoT branschen som bygger morgondagens teknik baserat på positioneringsteknologi. Vår verksamheten bygger på egenutvecklade produkter som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision i ett litet format. Våra kunder finns i över 20 länder.
* Grundläggande kunskaper inom redovisning
* Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
* Det är meriterande om du har arbetat i Fortnox
* Goda kunskaper i Excel
Vi lägger väldigt stor vikt på personliga egenskaper där vi ser att du som person är ödmjuk och prestigelös. Som ekonomiassistent hos oss kommer du att arbeta med:
* Bokföring
* Administration
* Leverantörsbetalningar
* Fakturering och kreditering
* Bankavstämning vid bokslut
* Lönehantering
Denna tjänst passar dig som har god förståelse för ekonomiflödet, har tidigare erfarenhet av en liknande roll och vill utvecklas inom ekonomi på ett företag där du får ta stort eget ansvar.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du tidigare jobbat i Fortnox. Vidare ser vi att du strukturerad, effektiv och noggrann. Du kan ta egna initiativ och jobbar lika bra självständigt som i team.