OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MiniFinder är ett snabbväxande företag inom IoT-branschen som bygger morgondagens teknik baserat på positioneringsteknologi. Vår verksamhet bygger på egenutvecklade produkter som kännetecknas av kvalitet, unik design och hög precision i ett litet format. Våra kunder finns i över 20 länder.
Om tjänsten
Tjänsten som ekonomiassistent passar dig som har god förståelse för ekonomiflödet, har tidigare erfarenhet av en liknande roll och vill utvecklas inom ekonomi på ett företag där du får ta stort eget ansvar. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper där vi ser att du som person är prestigelös och ansvarsfull. Vidare ser vi att du är strukturerad, effektiv och noggrann. Du kan ta egna initiativ och jobbar lika bra självständigt som i team.
Som ekonomiassistent hos oss kommer du att arbeta med:
Bokföring
Administration
Leverantörsbetalningar
Fakturering och kreditering
Avstämningar
Lönehantering
Vi ser gärna att du har:
Grundläggande kunskaper inom redovisning.
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller några års erfarenhet inom liknande roll.
Svenska och engelska i språk.
Goda kunskaper i Excel.
Det är meriterande om du tidigare jobbat i Fortnox.
Vi erbjuder dig:
Möjligheten att representera ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner.
En utvecklande och spännande arbetsplats med högt tempo där vi alla arbetar mot gemensamma mål.
En betydande roll som ekonom i företagets satsning i världen.
Engagerade och kompetenta kollegor i en dynamisk arbetsmiljö.
Stora utvecklingsmöjligheter i din roll som ekonom.
Årlig kick-off tillsammans med positiva kollegor.