OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om tjänsten
Mio erbjuder dig en rolig och utvecklande arbetsplats där du får möjlighet att arbeta tillsammans med andra engagerade medarbete. Tillsammans arbetar vi för att på bästa sätt driva ett lönsamt och serviceinriktat arbete. Som anställd hos Mio arbetar du för en arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvård och hälsoundersökningar. Hos oss får du ta eget ansvar och arbeta självständigt inom givna ramar.
Trivs du med att arbeta i en miljö med högt tempo, där vi tillsammans jobbar för en nöjd kund som kommer tillbaka? Då är detta tjänsten för dig!
I denna rekrytering samarbetar MIO med Ghost Competence.
All kontakt gällande tjänsten ska gå via Ghost Competence.
Information om kundföretaget
Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i snart 60 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Vi finns med butiker på över 72 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån Mios koncept och den lokala marknadens behov. Grunden är en stark och positiv entreprenörskultur.
Vi brinner för att förgylla kundernas liv hemma med riktiga möbler och prisvärd kvalitet. Vi vill vara det spännande alternativet som inspirerar kunderna att förnya sina hem.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter är att ta emot ankommande gods, att ansvara för kontrollering och mottagning av leveranser samt bistå kunderna vid varuutlämningen.
Det förekommer även en del administrativt arbete samt monteringsarbeten.
Du ger service som överträffar kunden förväntningar för att säkerställa godset från leverantör till kund.
Vi söker dig som
Trivs att samarbete med andra och har bra kommunikationsförmåga. Vidare ser vi att du är van att ta eget ansvar, har viljan att ta i när det behövs och är en god förebild för övriga medarbetare samt bidrar till en god stämning.
För att lyckas i denna roll krävs det att du är strukturerad, att du kan agera problemlösare och att du klarar av att jobba på i ett högt tempo.
Tjänsten ställer krav på administrativ förmåga men även till stor grad kundorientering och servicekänsla.
Då arbetet innebär tunga lyft krävs det att du är i god fysisk form.
B-körkort är ett krav.
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
ORT: Skellefteå
URVAL: Sker löpande
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2020-11-22
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på tobias@ghostcompetence.se
Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker
Marlene Lundberg
Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
070-669 85 24