Mood Manager

Mood Manager

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta för en snabbväxande digital byrå?
Är du en utåtriktad, prestigelös och serviceminded person?
En problemlösare av rang?
En administratör av guld?
Då vill vi träffa dig!


Om tjänsten
För att lyckas i rollen som Mood manager trivs du med breda och varierande arbetsuppgifter, ofta av en administrativ karaktär. Du är en glädjespridare som tillsammans med teamet skapar den perfekta arbetsplatsen och levererar god service till medarbetare, kunder och besökare. Du har ett öga för detaljer, är strukturerad och tycker om att rycka in och hjälpa till där det behövs. Vidare är du professionell, noggrann, kommunikativ och lösningsorienterad som drivs att vara med och skapa en unik miljö och en av de trevligaste och bästa arbetsplatserna.


Om jobbet
Vi erbjuder dig ett omväxlande och roligt arbete i en familjär och kreativ miljö med utgångspunkt att underlätta för dina kollegor och se till att verksamheten rullar på friktionsfritt.
Du kommer bl.a. arbeta med:
Kontoret – ser till att kontoret alltid är i topptrim, förbereder möten och allmän kontorsadministration. Planerar och projektleder konferenser, events och kick offer.
Assistera VD och övrig personal. Du kommer att fungera som administrativt stöd i delar av deras arbete.
Vara behjälplig vid tex personalaktiviteter, arbetsmarknadsdagar, onboarding av nya medarbetare, intern kommunikation mm.
Delvis hantera Marknadsföring, sociala medier, fotografering och annan kommunikation.
Behjälplig och kontaktperson mot vissa externa samarbetspartners och leverantörer.
Lösa vardagliga problem som uppkommer, minimera driftstörningar i produktionen, avlastar och underlättar för våra medarbetare att fokusera på sitt arbete.
På ett innovativt sätt bidra till att Våning 18 är en glad och inspirerande arbetsplats!



Din profil
Vi söker dig som arbetat i serviceyrken under ett par år och känner dig trygg i din roll. Vi tror att du tidigare arbetat som Office Manager, receptionist eller kanske inom hotell och restaurang. Det viktigaste är din personlighet och vi ser att du är serviceminded, tar initiativ och är prestigelös. Du är van att prioritera, kan hantera många olika uppgifter samtidigt och du har hög integritet.
Du har öga för detaljer och du är tydlig i din kommunikation. Du känner dig trygg i en miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt och prestationsdrivet. Du är balanserad och kan behålla lugnet även i pressade situationer.
Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Du är trygg i hela Officepaketet och har en god förståelse för IT.
Tjänsten är en heltidstjänst, alternativt 20 h halvtidstjänst. Arbetstiden är i huvudsak 08.00-17.00 men tempot är högt och du bör vara flexibel då det kan förekomma möten som kan behöva förberedas både tidigt på morgonen och senare på eftermiddagen. Vid deltidstjänst är arbetstiderna mer flexibla.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jesper Nilsson
0725756003

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Våning 18 AB Halmstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2020
  • Ansök senast: 30 augusti 2020

Besöksadress

Kristian IV:s väg 3
Halmstad

Postadress

Box 870
Halmstad, 30118

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024