Mood Manager

Arbetsbeskrivning

Uppskattar du att arbeta i en bred roll där du har ett helhetsansvar för atmosfären och driften på kontoret? Trivs du i en familjär arbetsmiljö där du jobbar tillsammans med andra engagerade medarbetare? Multisoft söker dig som har ett brinnande intresse för service och vill bli vår nästa Mood Manager.
Multisoft utvecklar och levererar vi automatiserade och anpassningsbara system som är både tids- och resurseffektiva så att våra kunder kan fokusera på kreativa uppgifter och långsiktiga mål i stället för trasslig administration. Sedan starten 1995 har Multisoft vuxit sig till ett företag med 90+ medarbetare och över 400 levererade system.
Multisoft har blivit utsedd till Europas 12:e bästa arbetsplats 2020* och Sveriges 6:e bästa arbetsplats 2022 (*Great Place To Work, medelstora organisationer).
Om tjänsten
Här arbetar du i en varierande serviceroll, du kommer att ansvara för atmosfären på Multisoft och hjälpa till där det behövs i fina lokaler i centrala Stockholm. I rollen som Mood manager är du ansiktet utåt för företaget men du har även en relation till alla på företaget och ser till att dina kollegors vardag rullar på. Du kommer bland annat att ta emot besökare som kommer till kontoret, rondera runt på kontoret och sköta leveranser av kaffe/frukt samt ansvara för trivseln på kontoret. Utöver detta förväntas du på ett kreativt sätt arrangera företagsfester och göra det där lilla extra för stämningen på kontoret.
Ansvarsområden
Moderera tekniken under pågående konferenser
Behjälplig med konferensbokningen
Assistera dina kollegor vid konferenser påfyllning av fika, kaffe mm
Se till att lokalerna ser representativa
Ta emot besökare i receptionen
Kontaktperson mot leverantörer (larm, kaffe, fastigheten mm)

Vem söker vi?
Tidigare erfarenhet av service, meriterande om du har arbetat med events och kontorsservice
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med Officepaketet

För att passa i rollen som Mood manager har du förmågan att lysa upp dina kollegors vardag genom din glädjefyllda energi. Du har en god förmåga att ta egna initiativ och en känsla för att skapa en attraktiv kontorsmiljö. Vidare tror vi att du beskriver dig själv som hjälpsam och en lagspelare för att kunna samarbeta på bästa sätt med dina kollegor. Du ser till att det alltid ser städat ut på kontoret samt svara på frågor om någon medarbetare behöver hjälp. Vidare förväntas du även att sköta tekniken under pågående konferenser, ställa fram fika och hålla ordning i lokalerna.
Omfattning: Heltid, kontorstider med start omgående. Du kommer erbjudas en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning hos Randstad. Vid frågor kontakta Natalie Bettar på Randstad Mob: 0724513909

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Anna Nyholm
0855777800

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Multisoft AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2023
  • Ansök senast: 18 februari 2023

Besöksadress

Brunkebergstorg 5
Stockholm

Postadress

Brunkebergstorg 5
STOCKHOLM, 11151

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024