Mood manager

Mood manager

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som gärna hjälper till där det behövs? Har du tidigare jobbat som konferensvärdinna eller flygvärdinna och trivs med att ta i där det behövs? Vi söker efter en självgående och prestigelös person med ett teknisk intresse som vill arbeta med internservice på ett familjärt företag inom IT-branschen. Om det låter som en roll för dig, är du varmt välkommen in med din ansökan – redan idag! 

Omfattning: Heltid, kontorstider med start omgående. Du kommer erbjudas en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning hos Randstad.

Du välkomnas till ett attraktivt IT företag med en familjär känsla och högt tempo. Här arbetar du i en varierande serviceroll, du kommer att vara spindeln i nätet och hjälpa till där det behövs i fina lokaler i centrala Stockholm.


I rollen som Mood manager är du ansiktet utåt för företaget. Du kommer bland annat att ta emot besökare som kommer till kontoret, hantera bud, rondera runt på kontoret och sköta leveranser av kaffe/frukt samt ansvara för mejlinkorgen. Utöver detta kommer du se till att det alltid ser städat ut på kontoret samt svara på frågor om någon medarbetare behöver hjälp. Vidare förväntas du även att sköta tekniken under pågående konferenser, ställa fram fika och hålla ordning i lokalerna. 

Ansvarsområden
Exempel på arbetsuppgifter: 
Moderera tekniken under pågående konferenser 
Behjälplig med konferensbokningen
Assistera dina kollegor vid konferenser påfyllning av fika, kaffe mm
Se till att lokalerna ser representativa u
Ta emot besökare i receptionen
Kontaktperson mot leverantörer (larm, kaffe, fastigheten mm)


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du: 


Tidigare erfarenhet av service, meriterande om du har arbetat med events
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift 
Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med Officepaketet

För att passa i rollen som Mood manager har du förmågan att lysa upp dina kollegors vardag genom din glädjefyllda energi. Du har en god förmåga att ta egna initiativ och har en känsla för hur det ska se ut i en kontorsmiljö för att det ska kännas fint och trevligt. Vidare tror vi att du beskriver dig själv som hjälpsam och en lagspelare för att kunna samarbeta på bästa sätt med dina kollegor.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 december 2022
  • Ansök senast: 28 december 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024