Mood Manager / Office Manager till Coromatic

Mood Manager / Office Manager till Coromatic

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Coromatic har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Coromatic en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Coromatic gör det möjligt för företag och organisationer att driva sin verksamhet utan avbrott, oavsett tid på dygnet. Coromatic har 600 anställda i Norden och har i dagsläget levererat lösningar och tjänster till företag i mer än 50 länder runtom i världen. Som Nordens ledande leverantör av lösningar för verksamhetskritisk infrastruktur, så kallade Critical Facilities Solutions, säkrar de tillgänglighet för kraftförsörjning och datakommunikation. Coromatic har ett heltäckande tjänsteerbjudande, där de tar fullt ansvar från strategi och design till integration, underhåll och drift av Critical Facilities Solutions. Deras expertkunskap omfattar kraft, kyla, nätverk, datakommunikation samt säkerhet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Mood Manager arbetar du med administration och service samt projektledning av större eller mindre event. Under förmiddagarna tar du emot Coromatics medarbetare och besökare i receptionen och hanterar post, leveranser, och arbetar med mailkorgen för receptionen och Coromatics infoadress. I rollen ingår att stötta kollegor med inloggning till resebokningssystemet och administrera telefonabonnemang vi deras portal. En viktig del i uppdraget att genom bemötande och attityd vara en förebild för övriga medarbetare. På eftermiddagarna planerar och genomför du sociala aktiviteter som exempelvis frukostar, after-works och kick-offs. I rollen ingår att se till att kontorslokalen utgör en attraktiv arbetsmiljö för Coromatics medarbetare. Du är bland annat kontaktperson gentemot städföretaget och fastighetsägare och ansvarar för att hålla allmänna utrymmen i snygga och trivsamma samt att tillse att kaffemaskinerna och annat fungerar rent praktiskt.

I rollen ingår att beställa kontorsmaterial och annat som behövs till kontoret och köket. För att stärka en gemensam kultur, ingår som en mindre del, att koordinera samt följa upp övriga kontorsansvariga runt om i landet genom att hålla regelbundna teamsmöten med kollegorna.

Coromatic är ett bolag i tillväxt så vi söker dig som gärna vill utvecklas i rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av en serviceorienterad roll som inneburit koordinerande och administrativt arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• God datavana och kunskaper i Officepaketet
• B-körkort

Som person är du strukturerad och lösningsorienterad. Du gillar att ge service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Vi söker dig som gillar att ta egna initiativ och har lätt för att samarbeta med andra.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Bromma, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2023
  • Ansök senast: 7 april 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024