Mood Manager till välkänt kafferosteri!

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Har du erfarenhet av att ge service i världsklass?
Vill du bli en del av ett marknadsledande företags utveckling?
Då kan du vara den vi söker för tjänsten som Mood Manager till ett välkänt kafferosteri!

PerformIQ söker för kunds räkning en mood manager till en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Det välkända kafferosteriet som du skulle arbeta för växer och utökar nu med en mood manager till en av deras kunder. Det betyder att du för denna tjänst kommer arbeta hos slutkund, en välkänd bank som blivit utsedd till en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Arbetsuppgifterna som mood manager kommer kretsa kring bland annat servning av kaffemaskinerna, hålla allmänna ytor rena och fräscha samt se till så alla varor så som kaffe, te och frukt är påfyllt och i ordning. Tjänsten som mood manager innebär att du ska sträva efter att i varje situation uppnå bästa möjliga service skräddarsytt utifrån företaget du arbetar hos. Vidare kommer du som mood manager att arbeta självständigt och lösningsorienterat med starkt driv och vilja att tillgodose kundens behov.

Arbetsuppgifterna innefattar exempelvis att:
- Ansvara för att kaffemaskiner är fyllda och välfungerande
- Tillhandahålla service i världsklass

Tjänsten passar dig som lockas av att arbeta självständigt med mycket eget ansvar och serviceinriktat. Då du kommer arbeta på två kontor förlägna i Stockholm City respektive Södermalm och ha direktkontakt med kunder är det av stor vikt att du som person är representabel, kommunikativ, stresstålig och van vid att ha flera saker på gång samtidigt, utan att för det kompromissa med kvalitén i arbetet.


Krav på person
Vi söker dig som är driven och brinner för att ge bästa möjliga service. Du har en bakgrund inom butik eller annan bransch där kundservice har varit ditt primära fokus.

För att lyckas i rollen som kundsupport krävs vidare:
- Svenska flytande i tal och skrift.
- Körkort B

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mood manager.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: City/Södermalm

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Teodor Nellvik på teodor.nellvik@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Sökord: kundservice, service, stockholm, kaffe, moodmanager

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB Limhamn
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 6 februari 2019

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


27 november 2024