MORGONPIGG kontorsvärd/office host till Klarna (vardagar 06.00 till 15.00)

Arbetsbeskrivning

Klarna söker en kontorsvärd/office host till Office Management som består av cirka 10 personer. Officemanagement ansvarar för reception, administration och vaktmästeri. På Klarna som sitter på Sveavägen arbetar cirka 800 personer. Till deras Office management team söker vi nu en kontorsvärd/office host som är morgonpigg, arbetstiderna är måndag till fredag 06.00-15.00. Som kontorsvärd/office host är du den som förbereder frukosten för Klarnas medarbetare, du ser till att kontoret är rent och prydligt, beställer matvaror, ordnar fredagsfika, hjälper till i receptionen vid behov, gör rent och fyller på kaffemaskiner, fyller på frukt och mjölk med mera.


Vem är du

Du är öppen och social med ett ständigt leende på läpparna. Du är en riktig ”doer” som ser vad som behöver göras och som får saker gjorda. Kanske har du jobbat inom hotell- och restaurangbranschen tidigare. Det är viktigt att du trivs i en föränderlig miljö med snabba kast. Du har även skinn på näsan vilket kan krävas i kontakten med Klarnas leverantörer.

Vi ser att du har avslutat dina gymnasiestudier och har arbetat 1-2 år med någon typ av service.

Om Klarna

Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in.

Klarna har valt att samarbeta med Bemanningsföretaget Next u vilket innebär att du kommer att vara anställd av Next u. Uppdraget beräknas starta omgående, helst fredag 13 mars och kommer att pågå till sista september. Vi håller intervjuer löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 9 mars 2015

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Hotell och Konferensvärd/Hotellvärdinna

Hotell och Konferensvärd/Hotellvärdinna

20 december 2024

5 december 2024

Gästvärd - sommarsäsong 2025

Gästvärd - sommarsäsong 2025

27 november 2024