OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Morot & Co är ett sprillans nytt varumärke hos Mediafy AB och vi söker nu två stjärnskott att avlasta vår ordinarie kundtjänst under en rolig och tempofylld period på året.
Det är viktigt att du har viljan att leverera kundservice i högsta klass och att du älskar känslan av att kunden känner sig överraskad, glad och trygg efter er kontakt!
Du kommer arbeta med några huvudsakliga arbetsuppgifter så som inkommande telefonsamtal och inkommande mejl men för rätt person så kan även mer varierande arbetsuppgifter förekomma. Det är därför utmärkt om du är en nyfiken och flexibel person.
Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande men det viktigaste är dina personliga egenskaper och att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Då tjänsten initialt är under en period om 3 månader är det viktigt att du är snabblärd och positiv och att du är bekväm att jobba med dator, telefon och datasystem som främsta arbetsverktyg.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ta emot inkommande samtal
- Svara på inkommande mejl
- Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma vid behov
Dina egenskaper
- Flytande svenska i tal och skrift.
- Mycket god data- och systemvana samt god kunskap i Microsoft Outlook.
- Det är viktigt att du är stresstålig och effektiv men utan att dra ner på kvalitén eller noggrannheten
- Kommunikativ
- Bekväm med att följa instruktioner men även trygg att arbeta självständigt
Vi erbjuder
- En visstidsanställning på heltid perioden sep/okt 2021 - jan/feb 2022
- Fast arbetstid under perioden (mån-fre 8.30-17)
- Timlön enligt överenskommelse
- Utveckling i högt tempo och härligt teamwork!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Ravelin Fossto
Mattias Lindvall
Reetta Ilomäki
Kristine Söderlindh
Josefin Arvidsson
Madeleine Eriksson Hegg
Pernille Collett
Mikaela Hegg