OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som älskar service och dialogen med kund? Har du förmåga och är bekväm med att ta eget ansvar för att säkerställa att kundupplevelsen blir något utöver det vanliga?
I samband med en spännande lansering i Norge - söker nu Morot & Co en ny kollega att ansvara för våra norska kunder och ärenden. Missa inte chansen att hoppa på Morot & Co´s framgångsrika tillväxtresa!
Om Morot & Co
Morot & Co ägs av nordiska Mediafy Relations AB som är en del av Bonnierkoncernen. Med personlighet, kreativitet och mod tar vi oss an branschen för personalgåvor på ett nytt sätt. Vi hjälper också företag att skapa nya och fördjupa sina relationer till kund.
Kulturen på Morot & Co och Mediafy präglas av glädje, nyfikenhet, högt i tak och en stark vilja att göra vårt bästa i allt vi gör.
Morot & Co är vårt strategiska tillväxtområde och vi är sedan lanseringen 2019 på en rejäl och spännande resa. Nu tar vi oss an Norge och Danmark - och vi behöver stärka Customer Experience för att kunna bemöta vår nya marknad på allra bästa sätt!
Om rollen som Customer experience agent/Business sales support
Som Customer Experience Agent / Business Sales Support är du en del av vårt ambitiösa och engagerade support team. Vi jobbar dagligen med att besvara kunder över telefon och mejl, för att se till att våra kunder blir nöjda med sin upplevelse hos oss - från start till mål.
Som Business Sales Support jobbar du tillsammans med vårt säljteam med att hantera inkommande beställningar av gåvokort från företagskunder.
Du arbetar med datorn som främsta verktyg och du håller nära kommunikation med närmsta chef och teamet. Du får chans att även jobba nära säljare, produktutvecklare och inköpare då det perspektiv som du kan bidra med - kundens perspektiv - är något som är kärnan i hur vi utvecklar vår produkt framåt.
Denna kombinerade roll innebär att du får varierade arbetsdagar beroende på vart behovet finns och behövs som mest. Du kommer få bred kunskap med dig om flera olika delar av affären samt kundresan, då rollen innebär att du kommer ha kontakt med både företagskunder och slutkunder. Du kommer till stor del arbeta tillsammans med dina kollegor på vårt härliga kontor i A-house på Östermalm i Stockholm. Det finns givetvis också möjlighet att till viss del och under vissa perioder arbeta på distans.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hantera och färdigställa inkommande gåvokortsbeställningar från företag
- Ta emot och svara på inkommande samtal (svenska & norska)
- Ta emot och svara på inkommande mejl (svenska & norska)
- Reklamationshantering
- Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma vid behov
Dina egenskaper
- Flytande norska i tal och skrift samt förståelse för svenska
- Tekniskt intresse, mycket god data- och systemvana samt god kunskap i Microsoft Outlook
- Bekväm med att följa instruktioner men även trygg att arbeta självständigt och att ta egna beslut
- Du är engagerad och kommer gärna med idéer om hur vi tillsammans kan bli bättre
- Noggrann, kommunikativ och bekväm med ett varierande arbetstempo
Vi erbjuder
- Tillsvidareanställning (som inleds med 6 månaders provanställning). Start enligt överenskommelse aug/sep 2022
- Heltidsarbete (mån-fre 8.30-17)
- Lön enligt överenskommelse
- Generösa förmåner
- Utveckling i högt tempo, härligt teamwork, engagerade ledare och kollegor samt en stark och hälsosam företagskultur!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Ravelin Fossto
Mattias Lindvall
Reetta Ilomäki
Kristine Söderlindh
Josefin Arvidsson
Madeleine Eriksson Hegg
Pernille Collett
Mikaela Hegg