OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar en Digitaliserings & E-handelsansvarig som ska ta Ulfåsa Möbler in i framtiden!
Nu söker vi dig som vill vara med och digitalisera vår verksamhet!
Om tjänsten:
Som Digitaliserings och E-handelsansvarig på Ulfåsa Möbler blir du ett välkommet tillskott där du kommer ha en bred roll där du bland annat kommer ha ansvar att kick-starta vårt nyligen implementerade affärssystem Nutid. Du kommer ansvara för att ladda upp produkter till affärssystemet och integrera det in till webshoppen. Du ska ha ansvar för att webshoppen är ständigt uppdaterad enligt produktportfölj. Du kommer ansvara för att optimera butiken genom funktioner i nya affärssystemet. Du kommer också vara ansvarig för att lära personalen att arbeta i systemet på bästa sätt.
Rollen omfattar bland annat;
Underhålla Integreringen av Nutid & Fortnox för att automatisera så många finansprocesser som möjligt.
Importera produkter från leverantörslistor till Nutid samt webshoppen och utveckla/underhålla rutiner för beställningar.
Integrera produkter från Nutid till hemsidan och kontinuerligt uppdatera priser, bilder och beskrivningar (SEO-anpassat)
Samarbeta med makrnadsföringsspecialister för att designa och optimera nya hemsidan
Vara med och digitalisera vårt varumärke i samtåd med marknadsföringsspecialister
Utveckla kreativa metoder för att använda Nutids funktioner som effektiviserar butiken
Utveckla, analysera och följa upp KPI:er kopplade till försäljningen
Din bakgrund:
För att lyckas i rollen ser vi att du har +3 års erfarenhet med att bedriva affärssystem. Stor fördel om du har hjälpt företag lansera ett nytt affärssystem från grunden. Ska gärna ha jobbat inom detaljhandeln, med stort plus inom möbel- och inrednings branchen.
Du kommer få en grundläggande introduktion av systemet från Ulfåsas samarbetspartners och ha tillgång till Nutids responsiva supportavdelning. Du kommer också samarbeta med specialiserade digitaliseringskonsulter som kan hjälpa dig på vägen. Hursomhelst, rollen är nyinrättad så ett högt driv med egna initiativ för att utveckla bolaget såväl som dig själv är viktigt. Du är kommersiellt driven och har en nödvändig bredd i din digitala kompetens som gör dig självständig och redo för att fullt ut ansvara för dina områden. Du har ett starkt resultatfokus och arbetar alltid för att överträffa dina mål i kombination med en prestigelös framtoning. Då du är ansvarig för att transformera företaget kommer dina resultat vara tydliga och ge dig en möjlig framtid hos Östergötlands största och snabbast växande enskilda möbelföretag.
Starka Excel-kunskaper eller programmeringsspråk som kan hantera rollens funktioner
Kunskap inom affärssytem & ekonomisystem samt integrering av olika datastrukturer
Kunskap eller starkt intresse för digital marknadsföring och databaserade beslut
Tjänsten är tillsvidare en provanställning på 6 månader. Vi kommer fortlöpande hålla intervjuer och hoppas hitta vår nya stjärna åt vårt team så snart som möjligt. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, andreas@recruitmore.se
Ansökan:
Klicka på länken "skicka ansökan" för att söka tjänsten.
Välkommen att skicka din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Team Recruitmore
+46 725541165
Stefan T
+46 739800950
Team Recruitmore
Stefan T