OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER & FM med 25 uppdrag inom contract services samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges 6:e bästa arbetsgivare i Universums undersökning 2018. För mer information besök: www.sabis.se
Wenner-Gren Center ligger vid Norrtull, i skyskrapan på Sveavägen 166. Sabis Hotell & Möten driver Restaurang Retro, en lunchrestaurang som är öppen för allmänheten samt konferens- och festvåning. Totalt arbetar ca 10 personer här. I Retro har vi ca 220 lunchgäster dagligen. Vi har 8 st konferenslokaler, varav en hörsal för 180 personer. Festvåningen är belägen på plan 23 och 24 med en magnifik utsikt över Stockholm. Vi arrangerar alltifrån stora företagsevents, bröllop, privata fester till konferenser. På Sabis arbetar vi alltid utifrån våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollen
Nu söker vi en ansvarfull och serviceinriktad mötesansvarig till vårt team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är; att sälja, boka, organisera och genomföra konferenser och arrangemang. Samt framför allt att ge service utöver det vanliga och ta hand om våra gäster på allra bästa sätt. Vi är ett litet team som jobbar över gränserna, tänker kostnadseffektivt och arbetar efter våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt. Du rapporterar till platschefen och är med i ledningsgruppen för Wenner-Gren Center.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande tjänst inom områden som: planering av möten och arrangemang, mat & dryck, arbetsledning samt logistik. Har du utbildning inom branschen är det meriterande.
Du har en positiv personlighet, är självgående, organiserad, lugn och stresstålig. Vidare har du har en god administrativ förmåga och är lyhörd inför våra kunders önskemål. Flexibilitet, prestigelöshet och hög samarbetsvilja är andra högt värderade egenskaper.
Vi erbjuder dig
• En arbetsplats med tacksamma arbetstider och ett gott samarbete med kollegor
• Ett värderingsstyrt bolag där vi arbetar aktivt med vårt ledarskap på alla nivåer
• Du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder utbildningar och uppmanar till intern rörlighet för att du ska kunna utvecklas hos oss
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
Ansökan
Tillträde under april. Tjänsten är på heltid med arbetstider som är varierande dagar, kvällar och helger. Vi tillämpar årsarbetstid tillämpas. Vid frågor om tjänsten kontakta platschef Denise Löfgren på tel: 08-57141926. Välkommen med din ansökan! Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Karlsson