Mötesbokare med administrativt ansvar för kundlogistik, extrajobb/deltid

Mötesbokare med administrativt ansvar för kundlogistik, extrajobb/deltid

Arbetsbeskrivning

Har du, eller vill du skaffa dig, en bakgrund inom ekonomi eller försäkring? Är du strukturerad och serviceinriktad och vill utvecklas inom försäkringsbranschen? Vi söker nu en mötesbokare med ansvar för att boka in våra befintliga kunder på rådgivningsmöten. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Falun.

Du tar kontakt med våra befintliga kunder, via telefon och mejl, och bjuder in till personliga uppföljningsmöten med våra försäkringsrådgivare. I tjänsten ingår även att bistå våra rådgivare och administratörer med enklare administrativa uppgifter inför kundmöten, till exempel skicka mötesförberedelser och göra fullmakter. Du behöver därför ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift samt tycka om att ha kundkontakt.

Detta är ett extrajobb/deltidsjobb och vi ser att du kan arbeta minst 10 h/vecka, dagtid. Arbetstiden är flexibel efter överenskommelse med närmsta kollegor. Ditt arbete är självständigt men du har ett nära samarbete med såväl våra rådgivare som administratörer. För rätt person finns goda möjligheter till personlig utveckling. Kontoret i Falun är ett litet, familjärt kontor med trevlig stämning och högt i tak.


- Gärna en bakgrund inom ekonomi, kundservice eller administration
- Är ansvarsfull, noggrann och strukturerad
- Är en kommunikativ lagspelare som har mycket lätt för att ta kontakt med människor per telefon
- Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Vill utvecklas i ett dynamiskt och växande bolag

Vi söker dig som självständigt tar tag i och driver dina arbetsuppgifter framåt. Det viktiga är att du har en vilja att utvecklas och lära, är ansvarsfull och har en strävan att leverera över förväntan. Våra värderingar handlar om att vara Ansvarsfull, Hjälpsam, Driven och Modig. Känner du igen dig i dem vill vi gärna att du söker dig till oss.

Vi rekryterar löpande, så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!

Placering: Åsgatan 30, Falun
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2021-05-18
Kontaktperson: Mikaela Dahlin, 072 85 55 337

Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.

Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.

Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.

Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.

Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söderberg & Partners
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2021
  • Ansök senast: 18 maj 2021

Besöksadress

Box 7785 10396 STOCKHOLM
None

Postadress

Box 7785
STOCKHOLM, 10396

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024