OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi expanderar för fullt
Frontdesk Nordic AB är idag en ledande aktör inom tjänste- och produktförsäljning mot företagsmarknaden. Med ett brett produkt- och tjänsteutbud är vår ambition att hjälpa våra kunder till rätt lösning för att effektivisera och skapa en enklare vardag för företagen.
Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg. Våra ledord är Professionell, Ansvarsfull, Innovativ och Feedback och vår vision är att underlätta vardagen för alla företag. För att lyckas med detta har vi anställt många engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Ingen är bäst på allt men tillsammans kompletterar vi varandra och blir det bästa teamet.
Frontdesk består av två driftbolag och omsätter tillsammans ca 80 mkr och har ca 35 anställda.
Vi har för närvarade kontor i Göteborg & Stockholm.
Frontdesk Nordic är inne i en expansiv fas och söker en nya möteskoordinator som kommer att arbeta med att boka färdiga besök till våra säljare.
Bokningarna sker via utgående kontakt med telefon (primärt) och mejl (sekundärt) som verktyg
Avdelningen består idag av 4 duktiga och drivna medarbetare som i dagsläget jobbar med att boka möten med våra befintliga och nya kunder.
Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare; därför erbjuder vi löpande utbildning & coachning för att just du ska lyckas.
Vi sitter toppmoderna lokaler mitt i stan.
Arbetsuppgifter
Boka färdiga möten med potentiella företagskunder inom vårt segment.
Prospektering; identifiera och knyt nya kontakter på kort och lång sikt.
Vad erbjuder vi dig?
Trygghet med en grundlön och bra bonussystem
Storslagna tävlingar och kickoffer
En energifylld arbetsplats med en stark sammanhållning
Motiverande arbetsplats med ett familjärt team
Gedigen utbildning i produkter och försäljning
Möjlighet till arbete och utvecklingsmöjligheter på våra kontor i Sverige
Vi söker dig med följande egenskaper
Talar flytande svenska och har lätt för att uttrycka sig
Har ett stort intresse för att hjälpa kunder
Motiveras av personlig utveckling och resultat
Är tävlingsinriktad och målmedveten
Trivs i samspel med andra men arbetar även bra självständigt
Är positiv och sprider bra energi
Tidigare erfarenhet av innesälj och B2B är starkt meriterande men inget krav.
Att tala Norska är meriterande men inget krav
Ansökan;
Maila direkt till niklas.hensner@frontdesk.se och bifoga ditt CV.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta
Niklas Hensner
0720928952