Mötesbokare och säljassistent

Mötesbokare och säljassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en mötesbokare som kan assistera våra kundansvariga säljare samt bolagets VD i vårt dagliga arbete.


Arbetsuppgifterna innefattar försäljning och administration och en av dina huvudsakliga uppgifter är att boka möten med nya kunder. I denna roll kommer du även att hjälpa till med andra säljrelaterade arbetsuppgifter såsom uppdatera vårt CRM-system, skriva protokoll och andra administrativa sysslor. Utöver detta kommer du att bistå vid rekrytering, hjälpa till med inbjudningar samt planering och genomförande av företagsaktiviteter och andra kontorsgöromål.


Du är en utåtriktad person som gillar nya kontakter, att lösa problem och att hantera många olika typer av arbetsuppgifter. Du skall vara van vid att arbeta med telefonen som redskap och trivas med att ge en god service och vara spindeln i nätet. Du har en stark egen drivkraft och är självgående, målinriktad och tycker om att ta egna initiativ. Vidare söker vi dig som har några års relevant arbetslivserfarenhet. Eftersom vi jobbar med språk måste du kunna uttrycka dig mycket väl både i tal och skrift på svenska (flytande) och engelska (goda kunskaper).


För att lyckas i denna position har du ett stort intresse av försäljning och vill lära dig mer om processerna inom säljarbetet. Du är en flexibel och ordningssam person, gärna med vana från administration och någon form av försäljning och kundkontakt sedan tidigare. Har du en utbildning inom företagsförsäljning eller liknande är det ett plus.


Vi erbjuder dig en utvecklande och varierande tjänst med många kontaktytor. Du jobbar i en stimulerande miljö där du får utvecklas i din yrkesroll och som person med våra framgångsrika kunder, våra duktiga säljare och våra proffsiga och kunniga konsulter. Du ingår i ett drivet säljteam där laget går före jaget och kommer att vara det administrativa navet i både säljteamet och på kontoret. Vi lägger stor vikt vid att få alla att trivas och utvecklas och vi har en härlig stämning bland våra medarbetare. Vi jobbar i fina lokaler i Gamla stan.


Dokumentera är ett ungt, framgångsrikt konsultbolag specialiserat på att hjälpa företag och organisationer att bli mer effektiva och framgångsrika med hjälp av en förbättrad information och teknisk dokumentation samt informationshantering. Dokumentera växer och utvecklas med sina anställda. Vi har korta beslutsvägar, högt i tak och är öppna för att utvecklas med dina idéer.


Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att beskriva sina produkter, tjänster, interna processer och rutiner samt att göra information tillgänglig. Allt för att förbättra våra kunders konkurrenskraft. Dokumentera startade sin verksamhet 2007 och sedan dess har vi jobbat med ett stort antal nöjda kunder, varav de flesta är stora, svenska företag i många olika branscher.


Låter det intressant? Sök redan idag genom att skicka in ditt cv och ett personligt brev på nyttjobb@dokumentera.se. Har du frågor kan du kontakta Emanuela Pedrocco på tel 070-577 05 77. Vi rekryterar löpande och vill ha din ansökan senast den 31 mars.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DOKUMENTERA EU AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Postadress

STORA NYGATAN 5
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024