OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mötesbokare och Support
Vem söker vi?
Vi söker en målinriktad och serviceminded person som drivs av att uppnå mål och resultat. Du trivs med att arbeta med dator och prata i telefon.
Om Tjänsten:
Vi erbjuder en omväxlande tjänst, där du blir/är? en professionell B2B mötesbokare och support till våra kunder. Du får alla verktyg ett proffs ska ha för att leverera på topp. Du följer ett väl beprövat koncept för att uppnå maximalt resultat.
Arbetsuppgifter:
Den primära delen av arbetet går ut på att bearbeta varma leads i affärssystemet. Detta görs främst genom samtal (ca 60 samtal per dag). Man ringer ut till nya och befintliga kunder. Det ska föras korta anteckningar vid varje samtal, detta görs enkelt genom affärssystemet som säger till att du ska logga din aktivitet.
Vidare så skickas en del mejl, främst uppsökande mejl och infomejl. Detta görs med färdiga mallar som tolkar all data du behöver få med. Det är väldigt lite manuellt mejl skrivande.
Du ska också besvara inkommande mail och samtal från kunder och hjälpa dem med enkla support case.
Arbetsplatsen:
På kontoret kommer du delvis vara själv med en egen plats med en ultrabred skärm och elektriskt höj och sänkbart skrivbord. Här finns kaffeautomat, umgängesytor om man vill ta en paus och eventuellt snacka med annat folk på kontorshotellet. Kontoret är modernt och har luftkonditionering.
Lön:
Grundlön sätts individuellt.
+ Provision för varje bokat besök.
Semesterersättning tillkommer som följer branschens kollektiv avtal.
Övrigt:
Deltidsanställning 50%
Tjänsten kommer övergå till heltid.
Arbetstider 7–16
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.