Mötesbokare till företag inom IT!

Arbetsbeskrivning

Detta är ett webbaserat samarbetsverktyg där du enkelt och säkert kan samla allt som du och dina kollegor behöver för att kunna arbeta bra tillsammans. Dokument, mötesprotokoll, kalendrar, register, länkar och diskussioner är bara några av de saker ni kan komma åt från en och samma plats, var ni än befinner er i världen.
Verktyget passar lika bra oavsett om du vill effektivisera styrelsearbetet, bolagsförvärv, kundsamarbeten, ert intranät, arbetet i bostadsrättsföreningen eller projekt i alla storlekar.
Detta är kort och gott det perfekta verktyget för dig som vill ha total ordning och reda, alltid den senaste versionen av ert material, kontroll på vem som har tillgång till viss information och full koll på vem som ska göra vad. 

Om tjänsten
Du kommer att prata med beslutsfattare på olika nivåer.
Dina arbetsuppgifter blir att operativt dagliga jobba med mötesbokning.
Du ansvarar även för att rapportera resultat i form av antal levererade möten, B2B.
Arbetet kräver högt tempo, stort engagemang och att du är driven.
Du kommer att sälja spännande produkter i en extremt expansiv bransch.


Din erfarenhet
Erfarenhet av försäljning är meriterande, men vi värdesätter ditt engagemang allra högst!
Har erfarenheter av att arbeta med mötesbokning eller annan typ av sälj gärna via telefon.
Har fallenhet och känsla för att få respons hos beslutsfattare och få deras tid till möte.
Är mål- och resultatinriktad och tycker om att arbeta mot en uppsatt budget.
Är mycket driven och tar stort eget ansvar.
Du förstår sambandet mellan hög aktivitet och framgång som säljare.
Du har förmåga att identifiera köpsignaler och gå på avslut

Kunden är ett modernt IT-företag inriktat mot molnet tjänster.
De har idag över 15 000 användare och varje dag blir de fler och fler. Bland kunderna märks PwC, HSB, COOP, Landshypotek, Svenskt Näringsliv, Fastighetsägarna, StyrelseAkademien, Systemtext, Länsförsäkringar, Lärarförbundet och Myndigheten för samhällsskydd och beredskap.
Vi strävar alltid efter att ligga i framkant inom vårt område och erbjuda våra kunder den senaste tekniken.
Vi har vårt kontor i Stockholm och alla våra servrar driftas i serverhallar i Sverige. Genom att satsa mycket på nyutveckling och underhåll kan vi leverera en mycket säker produkt som vi givetvis hela tiden strävar efter att göra ännu bättre.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Work Talent Partner
0702295353
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Sissela Niklasson

Sissela Niklasson

Rekryteraringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryterare Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Annie Åström
0707905353

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT&PARTNER AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Individuell lönesättning.
  • Publicerat: 6 maj 2019

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM

Postadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM, 11434

Liknande jobb


Norsktalande Säljare

Norsktalande Säljare

1 november 2024

Mötesbokare inom SEO

Mötesbokare inom SEO

1 november 2024

1 november 2024

New Business Sales  to Lignin Industries

New Business Sales to Lignin Industries

1 november 2024