Mötesbokare till Framtiden

Mötesbokare till Framtiden

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är en tävlingsmänniska med högt driv och vilja att utvecklas!

OM ROLLEN
Framtiden söker nu en ansvarstagande och driven mötesbokare som kommer jobba nära våra erfarna säljare för att stötta dem i mötesbokning med kund över telefon.

Du arbetar för att våra processer efterlevs genom administration i CRM-system. Ditt fokus är att boka kvalitativa möten och för kunden skapa en positiv upplevelse av Framtidens varumärke!

Vad vi erbjuder:
• Möjlighet att arbeta i en dynamisk och flexibel arbetsmiljö i ett framåtsträvande företag.
• Stöd och utveckling i din professionella roll inom försäljning B2B.

OM DIG
För rollen som mötesbokare är din inställning och vilja det viktigaste! Du har ett starkt driv och förmåga att ta egna initiativ, samtidigt som du trivs med att samarbeta och stödja andra i teamet. Du är kommunikativ och har lätt för att skapa goda relationer både internt och externt.

Skallkrav:
• Minst 1 års arbetserfarenhet inom kundservice/butik/ försäljning eller administration
• God datorvana och kunskap i Officepaketet
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Meriterande:
• Eftergymnasial utbildning inom försäljning
• Erfarenhet av arbete i CRM-system
• Erfarenhet från försäljning eller annan roll med kundkontakt
• Erfarenhet av administrativt arbete

OM FRAMTIDEN
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som tex utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.


VÅR REKRYTERINGSPROCESS

• Kortare telefonintervju
• Personlighets- och logiktest
• Kompetensbaserad intervju med rekryterare
• Referenstagning
• Case-/ utbildningsdag med rekryterande chef

För att söka tjänsten skickar du in CV via länken. Då vi arbetar kompetensbaserat baserar vi ej urvalet på personligt brev, därav inget vi efterfrågar. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Isabell Wirgin via e-post: isabell.w@framtiden.com.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

VILLKOR
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: 100%, kontorstid med flex
Ort: Jönköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2024
  • Ansök senast: 10 januari 2025

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

18 december 2024

16 december 2024

11 december 2024