OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter ett socialt och givande deltidsarbete inom fastighetsbranschen? Vi söker nu efter nya utåtriktade medarbetare till rollen som mötesbokare hos ett nystartat mäklarhus. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Som mötesbokare hos vår kund får du möjlighet att förvärva givande arbetslivserfarenhet under studietiden och vara en del av en händelserik och engagerande arbetsmiljö. Det är en social roll med olika ansvarsområden, så det är att föredra att du är motiverad och tycker om att arbeta i en social arbetsmiljö.
Mäklabyrån i fråga är i uppstartsfas och är nu i behov av dig som vill vara med och bygga upp teamet. Du som söker rollen tycker det är roligt att arbeta service- och affärsinriktat. Som mötesbokare kommer du att fungera som en avlastning för mäklarna samtidigt som du får en god inblick i fastighetsbranschen.
Du erbjuds
- Ett längre deltidsuppdrag hos en mäklarbyrå
- En engagerad konsultchef från Academic Work
- Goda kontakter inför framtiden, både hos mäklarbyrån och Academic Work
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ringa både kalla och varma samtal för att boka möten
* Skapa varma leeds
* Prospektering
* Sköta enklare administration kopplat till bokningarna
VI SÖKER DIG SOM
- I dagsläget är student på eftergymnaisal nivå med minst 1 år kvar av dina studier, alternativt har en annan sysselsättning om minst 50%
- Är orädd att lyfta lur och tycker det är roligt att prata i telefon
- Har stort driv och vill in i fastighetsbranschen
- Är flytande på svenska samt har goda kunskaper i engelska
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av mötesbokning, kundservice, försäljning, telefonförsäljning eller administration
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Resultatinriktad
- Självgående och orädd
- Affärsinriktad och lyhörd
- Problemlösande och kreativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Lisa Lávi är revolutionerande inom mäklarbranschen och arbetar med social trygghet som högsta prio. De arbetar, som ett av de första företagen inom branschen, med grundlöner som trygghet under en individuell provision. De har en väl genomarbetad policy, medarbetare och grundare med lång erfarenhet inom branschen och god förståelse för dess utmaningar. I höst startar de upp sin verksamhet som syftar till att utmana det traditionella mäklaryrket, bland annat genom att sätta stort fokus om mänskliga värden, trygghet och dynamiken i arbetsgrupperna med rätt person på rätt plats. En del i detta är att ta in mötesbokare, och vi berättar gärna mer längre fram i processen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231