OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Finopti grundades 2014 och arbetar idag med att optimera finansiella lösningar åt bostadsrättsföreningar, företag och fastighetsbolag. Bolaget har idag 550 bostadsrättsföreningar som kunder, dessa kunder förmedlar ca 15 miljarder SEK i lånevolym. Kontoret ligger i Solna och bolagets kunder finns till största del i Stockholm men även i övriga delar av landet.
Idag har bolaget 6 anställda men planerar att växa med 10 personer under kommande år. Det betyder att du kommer ha mycket att säga till om samt vara med och bygga upp ett välfungerande arbetssätt och struktur. Bolaget erbjuder bra förmåner så som flexibla arbetstider, gymkort, SL-kort samt telefon och dator, men framför allt en tydlig karriärplan för att du ska utvecklas tillsammans med bolaget.
Sverige har drygt 30 000 bostadsrättsföreningar och en viktig del i Finoptis tillväxtstrategi är att arbeta med fler kunder och där kommer din uppgift som mötesbokare bli viktig för oss.
Om Rollen
Nu skall Finopti växla upp sin verksamhet ytterligare genom att anställa en person som ska börja sitt jobb som mötesbokare till Finoptis kundansvariga säljare. Rollen innebär primärt att boka möten och hitta rätt BRF-affärer. Du kommer att bli en viktig del i bolagets arbete då de ska expandera kraftigt kommande åren. Inom rollen finns det stora möjligheter att vara med och utveckla avdelningen för mötesbokning. Vi hoppas att du precis som vi har ambitionen och målet att på sikt växla upp och ta ansvar som kundansvarig.
Du kommer att:
- Boka möten med prospektkunder till våra Kundansvariga via telefon
- Identifiera intressanta prospektkunder och kontaktpersoner
- Vara med och utveckla din roll som mötesbokare via telefon
- Utvecklas vidare till kundansvarig och därmed ha ansvar för din egen kundportfölj
Hos Finopti erbjuds du en roll med frihet under eget ansvar där du själv planerar dina dagar utifrån ditt arbete.
Om dig
Finopti söker dig som:
- Är duktig på ta kontakt med nya prospekt via telefon
- Är resultatdriven och tycker om att påverka din lön
- Är obehindrad i det svenska språket i tal och skrift
- Vill komma till bolag där du kan utvecklas över tid
Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av mötesbokning och sälj över telefonen
- Har grundläggande kunskap om ekonomi
- Är noggrann och duktig på att strukturera ditt arbete
- Datorvana och arbeta i CRM-system
Vidare lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du social, ansvarstagande, noggrann, öppen och hjälpsam i ditt arbetssätt och drivs av att göra det lilla extra för att säkerställa framgång.
Om uppdraget
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Lön: Fast lön samt provision
- Placering: Solna, 10 minuter norr om Stockholm C
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Fredrik Thulin på fredrik.thulin@hero.se
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
-“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445