OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Arbetsförmedlingen Expo
Sveavägen 24-26, T-bana Hötorget
Tisdagen den 26/8
Kom mellan kl. 10.00-11.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Just nu har vi många uppdrag för språkkunninga ekonomiassistenter. Några av uppdragen är följande:
Dansktalande Ekonomiassistent:
Som ekonomiassistent arbetar du med att infordra förfallna kundfakturor. Du ansvarar för att identifiera obetalda fakturor, bevakar betalningar, hanterar räntefakturor samt bokar betalningar. Din roll innehåller även många kundkontakter.Du måste kunna kommunicera på danska då din roll även innehåller många kundkontakter med företagets danska kunder. Engelska behärskar du utan problem
Norsktalande kundreskontra:
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kundreskontra. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat kreditprövningar och -bevakningar samt hantering av fakturor och betalningar. Då företaget har ca 6000 köpande kunder i Norden, innebär tjänsten även en hel del volymhantering. Du kommer även att ha många kundkontakter och mycket utav arbetet sker per telefon. Du behärskar norska flytande och då engelska är koncernspråket bör du behärska språket utan problem
Dansktalande ekonomiassistent kundreskontra:
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat kreditprövningar och -bevakningar samt hantering av fakturor och betalningar. Då företaget har ca 6000 köpande kunder i Norden, innebär tjänsten även en hel del volymhantering. Du kommer även att ha många kundkontakter och mycket utav arbetet sker per telefon.Du behärskar danska flytande i tal och skrift och då engelska är koncernspråket bör du behärska språket utan problem
Leverantörsreskontra till medieföretag i Stockholm :
Du kommer att arbeta med leverantörsreskontra samt vara involverad i årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, kontering, påminnelsehantering, betalningar, leverantörskontakt och interna avstämningar. Vi tror att du är nyexaminerad ekonom, alternativt gymnasieekonom med 1-3 års erfarenhet av liknande arbete, framförallt hantering av leverantörsreskontra. Flytande kunskaper i svenska samt engelska är ett krav. Rollen kräver att du är självgående, noggrann och tycker om ordning och reda. Du bör vidare vara flexibel, utåtriktad och en lagspelare.
Finsktalande ekonomiassistent till medieföretag:
Företaget söker efter en ekonomiassistent som kan hantera leverantörsreskontra och vara involverad i årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, kontering, påminnelsehantering, betalningar, leverantörskontakt och interna avstämningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37