OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker en administratör/back office till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Din roll som Back Office Administratör på företagets juridiska avdelning innehåller många administrativa arbetsuppgifter inom avtal- och kontrakthantering. Vi söker dig som har erfarenhet av[liknande arbetsuppgifter (back-office, ordermottagning eller annan administration). Eftersom uppdragets omfattning är en dag i veckan finns möjligheten för dig som även har andra åtaganden. Som person är du noggrann, effektiv och stresstålig samt har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Det är en fördel ifall du har tidigare erfarenhet av arbete med avtal och kontrakt. Skicka din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt. Uppdraget är med start omgående och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37