OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker vi nu en Säljassistent/Business Support till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Detta är en deltidstjänst med 50 % tjänstgöringsgrad.
Rollen som Business Support innebär, förutom allmänna kontorsgöromål, bl.a. att ha kontakt med säljkåren, skapa rapporter i Excel, hantera priser och rabatter samt beställa samples och på övrigt sätt stötta säljare och deras arbete.
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom t ex kontor, kundtjänst, ordermottagning eller liknande. Det är mycket viktigt att du är noggrann eftersom du kommer att behandla stora siffermängder. Det är också av stor vikt att du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt och är en god relationsbyggare.
Du har goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Du ska kunna kommunicera på engelska i tal och skrift då det är koncernspråk.
Vi ber dig att skicka in din ansökan snarast eftersom urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37