OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av utredning inom utredningar?
Verksamhetens avdelning för myndighetsutredningar söker nu 2 st administratörer för att hjälpa till med myndighetsförfrågningar. Uppdraget innebär att konsulten arbetar av köer i olika grupprevlådor, söker information i bankens alla olika system samt svarar via mejl
För rollen krävs det att du är:
- Noggrann
- Teknisk och har lätt för att arbeta i många olika system
- Snabb
- Gillar administrativa uppgifter
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting men din placering kommer att arbeta som konsult hos vår kund. Anställningen är heltid, tillsvidare med start efter årsskiftet. Tjänsten har sin utgångspunkt i Stockholm.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting