OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi personer som är intresserade av att provköra bilar samt utvärdera service och bemötande på välkänt bilvarumärke.
För att kunna representera en typkund behöver du vara över 25 år samt äga eller kunna låna en bil.
Uppdragen innebär i stort att du ska utföra ett besök hos en bilåterförsäljare, observera och rapportera, service, bemötande och lokal. Du får ersättning per utfört uppdrag.
För att ansöka och kunna bli schemalagd måste du finnas registrerad i vårt onlinesystem. Har du ingen profil, registrera dig på www.beonline1.com.
Vill du veta mer om oss samt vad det innebär att vara mystery shopper så hittar mycket information på vår hemsida www.betterbusiness.se.
Välkommen med din ansökan!
Vad är Mystery Shopping?
Syftet med Mystery Shopping är att, genom att se på företaget ur ett kundperspektiv, definiera områden där ett företag har potential att förbättras.
En Mystery Shopper upptäcker utbildningsbehov och små problem innan de blir stora. Medarbetarna får återkoppling på hur deras agerande uppfattas av kunden. Företaget får en enhetlig uppföljning av sitt koncept och av sin servicenivå, vilket är ett användbart verktyg kontinuerliga förbättringar på alla nivåer i organisationen.
Du som Mystery Shopper agerar anonym kund som före och under besöket noggrant observerar hur företaget agerar på de punkter som företaget valt att följa upp. Din mätning av företaget kan ske genom personliga möten och besök men också genom att utvärdera emailkontakt, telefonsamtal och besök på webbsidor. Uppdraget kan till exempel innebära att du ska besöka en butik, en restaurang eller ett hotell. Efter ett besök fyller du, i vårt unika onlinesystem, i en rapport om hur det fungerade och hur du blev bemött.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annika Johansson
Annika Johansson