OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kristinehamns kommun har cirka 24.000 invånare och ligger vid Vänerns strand i Värmland. Här finns ett företagsklimat i toppklass, ett rikt kultur- och fritidsliv samt tillgång till vacker skärgård och natur.
ARBETSUPPGIFTER
Socialförvaltningen i Kristinehamns kommun arbetar med handikappomsorg, äldreomsorg, individ- och familjefrågor med mera. Då vår nämndsekreterare går vidare till annat arbete söker vi nu en ersättare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara som sekreterare vid socialnämndens olika sammanträden inklusive att ansvara för nämndens kalendarium och ärendeberedning. Du blir även ansvarig registrator och arkivansvarig vid socialförvaltningen.
KVALIFIKATIONER
Vi vill att du som söker har högskoleutbildning med inriktning mot statsvetenskap, information eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser helst att du har erfarenhet från arbete med nämndadministration i kommunal verksamhet. Du behärskar svenska språket mycket väl i tal och skrift och har hög datorvana.
Som person är du initiativrik och kan arbeta självständigt men har också god samarbetsförmåga. Befattningen ställer krav på att du kan ha många arbetsuppgifter i gång samtidigt, ibland under tidspress. Arbetsgivaren kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Gullberg
0550-886 06
Inger Boström
0550-885 99
Elisabeth Zadik
0550-886 46
Erna Blom
0550-884 56
Anne Hölmebakk
0550-88 451
Monica Karlsson
0550-884 40
Evelina Hammarlund
Judy Åkerlund
0550-886 10
Elisabeth Karlsson
0550-886 18
Ylva Persson
0550-884 27