OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På grund av pensionsavgångar behöver vi nu förstärka vår organisation med en nämndsekreterare. Arbetet är mycket omväxlande och spänner över flera områden och har olika svårighetsgrad. Arbetsuppgifter Sekreterarskap i nämnder och utskott, posthantering, ärendehantering, ansvar för kommunens arkiv, viss barnomsorgs- och skoladministration, är exempel på arbetsuppgifter Kvalifikationer Tjänsten kräver noggrannhet och att Du kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt, även under tidspress. Som person är du initiativrik, självständig och strukturerad. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning med samhällsvetenskaplig inriktning och att du har en god förmåga att uttrycka dig i skrift. Du kommer att vara en del i ett övergripande arbete för att kontinuerligt utveckla administrativa processer och ärendehantering inom kommunen. Organisation Mullsjö kommun har ett för alla verksamheter gemensamt kommunkontor och du kommer att tillhöra den administrativa avdelningen och vara direkt underställd administrative chefen. Lön Var beredd att ange löneanspråk vid ev. intervju. Fackliga företrädare kan nås via kommunens Infocenter tfn 0392 - 14000 Tillträde Snarast eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bitr. Enhetschef Ingela Svensson
0392-141 66
Enhetschef inom Fastighetsenheten Peter Bååth
0392-14069
Enhetschef, Hemvården Lisbeth Edberg
0392-141 59
Gruppledare, hemvården Carina Börjesson
0392-141 60
Bitr.Rektor Thomas Ekberg
0392-14502
Barn och utbildningschef Magnus Wetterqvist
0392-14005
Biträdande enhetschef Giovanni Rojas
0392-146 25
Rektor/förskolechef Christina Lindblad
0392-14401
Planarkitekt Anna Säfström
0392-14167
Stadsarkitekt Ulf Mattsson
070-5205258