OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
*
Erfarenhet av administration i offentlig sektor - det här kan vara något för dig!
Om tjänsten
Detta är en tjänst som konsult där du anställs av Montico för att hyras ut till kunden.
Du kan arbeta heltid eller minst 80% om det passar bättre med din livssituation.
Längden på uppdraget är minst sex månader.
Arbetsbeskrivning
Som nämndsekreterare och/eller registrator har du det stora ansvaret att hantera all dokumentation och protokollföring inför diverse beslutsgångar. Du kommer att vara navet i den administrativa verksamheten på plats och därför ha erfarenhet av den här administrativa rollen sedan tidigare.
De huvudsakliga uppgifterna är:
Genomgång och sammanställningar av nämndhandlingar
Kontakt med handläggare
Upprättande av kallelse/dagordning med publicering av nämndhandlingar
Sekreterare vid politiska möten
Förberedelse protokoll, protokollskrivning samt andra uppgifter i anslutning till mötet
Publicering av protokoll samt expediering av protokollsutdrag
Registratoruppdrag, inkluderar registrering av ärenden och handlingar, uppföljningsarbete och kvalitetsarbete i diariet.
Inhyrningsuppdrag på 6 månader med god chans till förlängning.
Vi söker dig som
Vi tror att du har erfarenhet från nämndadministration och / eller registratur i offentlig sektor.
Du är kommunikativ och arbetar strukturerad. Datorn är ditt viktigaste arbetsredskap och du har lätt för att sätta dig in i befintliga system. .
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Remann
Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir
Andreas Arvidsson
Johanna Eronson
Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka