OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Social- och omsorgsförvaltningen innefattar arbetsmarknad, integration, individ- och familjeomsorg, omsorg om personer med funktionsnedsättning, äldreomsorg med mera. Förvaltningen har ca 1 700 anställda.
Vår värdegrund är; inkluderande, pålitliga, framåtanda och utveckling. Vår ledstjärna är ”Bäst på att bli bättre”.
ARBETSUPPGIFTER
I huvudsak att sköta nämndsekreterar- och registratoruppdrag såsom kallelser och protokoll, delgivning av beslut, diarieföring, utlämnande av handlingar samt andra förekommande arbetsuppgifter.
KVALIFIKATIONER
Högskoleutbildning inom administration eller motsvarande. Kunskap om lagar och förordningar inom nämndens ansvarsområden. Du har lätt för att uttrycka tid i tal och skrift. Du är serviceinriktad och flexibel. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en politiskt styrd organisation är meriterande.
ÖVRIGT
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hudiksvalls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat.
Läs mer om Hudiksvalls kommun på vår hemsida www.hudiksvall.se och om att leva, verka och bo i Hudiksvall på www.tillhudiksvall.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har Hudiksvalls kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef stöd- och utvecklingsenheten Annica Westerberg
0650-192 14
Enhetschef Lotta Styrman
leg arbetsterapeut Marie Hörnqvist
0650-19570
Förvaltningschef Pia Andersson
0650-190 38
Enhetschef Carina Lundh
0650-38397
Verksamhetschef Annica Westerberg
0650-192 14
Chef vuxenenheten Johanna Olsson
0650-195 72
Teamledare Amber Cook Bäckström
Enhetschef, Rehabenheten Lotta Styrman
Verksamhetschef Anna-Carin Keisu
0650-190 19