Nämndsekreterare till offentlig verksamhet

Nämndsekreterare till offentlig verksamhet

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att jobba som nämndsekreterare? Är du noggrann gillar att jobba administrativt? Då är detta något för dig! Vi söker nu en nämndsekreterare till vår kund i Göteborg.

Om tjänsten

Ditt ansvarsområde som nämndsekreterare kommer att innebära att stötta nämnden och dess ledamöter i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna kan vara allt från att hantera kalendrar och möten till att sammanställa handlingar inför nämndens möten och ta protokoll.

I din roll som nämndsekreterare kan ansvarsområdet innefatta:
- Att stötta nämnden och dess ledamöter i det dagliga arbetet
- Hantera kalendrar och möten
- Sammanställa handlingar inför nämndens möten och ta protokoll
- Allmän administration
- Koordinera arbetsuppgifter mellan nämndens ledamöter

Detta är ett konsultuppdrag på 100%. Arbetstiderna är 08.00-16.30. Det finn en viss möjlighet till flexibel arbetsplats vid enstaka tillfällen.

Om dig

Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt. Det är också positivt om du har förmågan att vara kreativ i att finna lösningar och se nya möjligheter. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att jobba i team liksom självständigt.

Önskade kvalifikationer
- Minst 1 år erfarenhet av arbete som nämndsekreterare eller inom liknande administrativ funktion
- Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, såsom MS Office och SharePoint, är meriterande
- Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord

Nämndsekreterare, Administration, Handläggning, Göteborg, Handläggare, Offentlig verksamhet

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 8 maj 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


26 november 2024

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

Utredare till kommunledningskontoret i Nässjö

26 november 2024